Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 04 okladka

Świat Szkła 04/2020

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 20200212a-SWIAT-SZKLA-HALIO-160X600-V3

  

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 Baner 2

KRISPOL Firmą 30-lecia Wolności Gospodarczej w Polsce
Data dodania: 01.11.19

Tegoroczna gala plebiscytu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców miała miejsce w Hotelu AIRPORT OKRĘCIE w Warszawie, 26 października br. Kapituła konkursu uhonorowała firmy, które wyróżniają się na polskim rynku. Wśród nagrodzonych, obok takich podmiotów jak ITAKA, MUSZYNIANKA czy RADIO ZET, znalazł się również KRISPOL, europejski producent stolarki otworowej.

 

 20191030KRISPOL

 

Plebiscyt WIKTORIA Znak Jakości Przedsiębiorców za główny cel stawia sobie upowszechnianie zasad etyki i rzetelnego wykonywania działalności gospodarczej, wspieranie przedsiębiorczości i inicjatyw gospodarczych. Przez lata nagroda stała się symbolem jakości, rzetelności i wiarygodności w prowadzeniu działalności gospodarczej i jest przyznawana przedsiębiorstwom, które wyraźnie zasługują się dla polskiej gospodarki.

 

20191030KRISPOL1

 

KRISPOL otrzymał tytuł Firmy 30-lecia Wolności Gospodarczej. To tym ważniejsze wyróżnienie, że niebawem przedsiębiorstwo będzie świętowało swoją rocznicę. – Kiedy KRISPOL rozpoczynał działalność blisko 30-lat temu, sytuacja w Polsce diametralnie odbiegała od tej obecnej. Czujemy się odpowiedzialni za rozwój rodzimej gospodarki. Przez te lata zbudowaliśmy zaufanie u pracowników, partnerów biznesowych, klientów docelowych, ale też osób, którym udało nam się pomóc w ramach sprawnie realizowanej strategii CSR.

 

 

20191030KRISPOL2

 

Ta spójność i wiarygodność była początkiem kampanii Gwarancja Spokoju, której twarzą stał się Łukasz Piszczek – nasz ambasador. Cieszymy się, że te wszystkie działania zostały docenione przez kapitułę konkursu, to zaszczyt, ale też motywacja do dalszego działania na rzecz polskich budów, na których pojawiają się nasze bramy, okna, rolety, żaluzje i drzwi – komentowała Katarzyna Kozłowska Marketing Manager KRISPOL, która w imieniu przedsiębiorstwa odebrała nagrodę.

KRISPOL

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik