Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 04 okladka

Świat Szkła 04/2020

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 20200212a-SWIAT-SZKLA-HALIO-160X600-V3

  

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 Baner 2

Aluprof awansuje w rankingu Top Marka
Data dodania: 16.11.19

Ranking Top Marka to wynik analiz magazynu „Press” i instytutu monitoringu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Obejmuje on 500 firm z 50 branż, sklasyfikowanych według liczby i rodzajów wzmianek w mediach na ich temat. Firma Aluprof — europejski lider produkcji systemów aluminiowych o międzynarodowej renomie, wywodząca się z Bielska-Białej, po raz kolejny znalazła się w zestawieniu najsilniejszych polskich marek.

 

20191115ALUPROF 129

 

Rok temu ranking Top Marka poszerzył zakres analizy o 39 branż i 383 marki stając się największym tego typu badaniem w Polsce. Przebadano w sumie ponad 73 mln materiałów (o 20 mln więcej niż rok temu) — tekstów prasowych, publikacji on-line i treści na social media. Zmianie uległa także sama metodologia analizy, po której wzrósł poziom precyzji w wykazywaniu pozycji i wydźwięku poszczególnych firm. Dzięki temu powstał wskaźnik siły marki, umożliwiający porównywanie brandów w mediach tak różnych od siebie jak prasa czy social media.

 

Firma Aluprof — europejski lider rynku stolarki aluminiowej poprawiła swoją pozycję względem ubiegłego roku i awansowała o jedno „oczko” do góry w kategorii „Materiały budowlane”, plasując się w tegorocznym rankingu na 7. miejscu. Aluprof poprawił swoje miejsce również w rankingu ogólnym, zajmując 327 miejsce. Marka jest stale obecna w mediach z uwagi na liczne działania z różnych dziedzin, które podejmuje – związane z architekturą, nauką, ekologią, zrównoważonym rozwojem i budownictwem. Organizuje też prestiżowe konkursy dla architektów, a systemy aluminiowe Aluprof są montowane w wielu prestiżowych budynkach na całym świecie.

 

– Dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej: móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek polskich marek – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA.

 

Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost oraz zdobyła tytuły liderów stolarki aluminiowej w najważniejszych krajowych rankingach.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik