Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

 

20191220ok 

 

W 2019 roku marka WIŚNIOWSKI była gościem globalnych wydarzeń w Monachium (BAU) i Mediolanie (MADE expo). Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia producenta z Wielogłów pojawiły się również w Wiedniu na Bauen&Energie oraz w szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019. Marka zrobiła również kolejny krok w rozwijaniu swojej obecności na rynkach skandynawskich dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm.

 

Targi BATIMAT w Paryżu i Paysalia w Lyon to mocne podsumowanie ostatnich 12 miesięcy i dowód na wysokie ambicje marki. Rynek francuski jest dla firmy WIŚNIOWSKI jednym z kluczowych obszarów rozwoju – dowodzą tego projekty: sponsoring drużyny piłkarskiej Girondins de Bordeaux czy współpraca z producentem rozwiązań inteligentnych Somfy. Wszystkie te działania są elementami strategii rozwoju na rynkach eksportowych.

 

– WIŚNIOWSKI to marka dobrze znana w wielu europejskich krajach. To olbrzymi sukces, ale chcemy zrobić jeszcze więcej. Dążymy do tego, by większość naszych produktów była sprzedawana poza granicami kraju – to zapewni nam miejsce do rozwoju i wzmocni wizerunek polskich firm w Europie – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

 

W tym roku firma mocniej podkreśliła swoje relacje z architektami i projektantami. Na rynku włoskim zaowocowało to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci. W ich trakcie zostały omówione najważniejsze produkty, ich komplementarność i uniwersalność.

Zaprezentowane zostały również dedykowane architektom rozwiązania i projekty: m.in. Biblioteki BIM/CAD.

 

20191220ok1

 

Jak WIŚNIOWSKI rozpocznie Nowy Rok?

Dynamicznie zakończony rok, WIŚNIOWSKI rozpocznie z jeszcze większą energią podczas targów Perimeter Protection, skupiających się na rozwiązaniach dla bezpieczeństwa. Przedstawiciele marki WIŚNIOWSKI zaprezentują na stoisku 417 w hali 12 najważniejsze produkty wspierające ochronę obiektów.

Pierwsze miesiące zbliżającego się roku będą kolejnym etapem świętowania przez markę WIŚNIOWSKI 30-lecia istnienia. Specjalne wydarzenia będą organizowane nie tylko w siedzibie głównej firmy. W tym szczególnym czasie WIŚNIOWSKI chce również aktywniej działać na rynkach zagranicznych.

 


Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.

WIŚNIOWSKI
p

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.