Stolarka aluminiowa przeżywa rozkwit, jest często wybierana przez architektów i inwestorów, którzy design stawiają na pierwszym miejscu. W 2019 roku firma KRISPOL, uruchomiła produkcję okien aluminiowych na systemach ALUPROF I to właśnie ten produkt zrewolucjonizował ofertę dla prywatnych inwestorów oraz został obsypany branżowymi nagrodami.

 

20191216krispol

 

W poszukiwaniu domu o nowoczesnej bryle polscy inwestorzy sięgają po rozwiązania, które wcześniej stosowane w budownictwie przemysłowych i komercyjnym. Właśnie tutaj w świecie wielkogabarytowych przeszkleń, ascetycznego wręcz minimalizmu i dużych przestrzeni otwartych, znalazło się miejsce designerskie aluminium. Trwałe, mocne, ale i elegancko subtelne – przeszklenia na aluminiowych profilach stały się wizytówkami samymi w sobie, udowadniając, że prosta forma może zagrać pierwsze skrzypce w kubaturze nowoczesnego domu. Przestrzeń i światło tworzą tu dialog ze współczesnością, połączenie tak pożądane przez budujących.

 

KRISPOL zaproponował rewolucyjne podejście do procesu realizacji nawet najtrudniejszych projektów - doceniane w praktyce przez architektów. Otworzył się na stolarkę aluminiową, zauważając w niej przyszłość budownictwa jednorodzinnego.

 

20191216krispol 1

 

Teraz, Inwestor może w jednym miejscu zakontraktować zakup kompletu stolarki z sektora premium, ale przede wszystkim miksować różne rozwiązania PVC i Aluminium w obrębie jednej inwestycji. Tak pożądana w branży designu elastyczność, w praktyce oznacza, że Inwestor przy współpracy z Doradcą Techniczno-Handlowym w salonie, może dobrać okna w systemach PVC, a duże przeszklenia wykonać w aluminium i co bardzo istotne – zachować pełną spójność kolorystyczną. Okna KRISPOL FEN 86A doczekały się wyróżnienia Dobry Design 2020 i Najwyższa Jakość QI 2019.

 

– Nasze okna aluminiowe dość szybko zyskały uznanie. W niespełna pół roku produkt odniósł sukces sprzedażowy, a co najważniejsze zdobył kluczowe wyróżnienie DOBRY DESIGN 2020. Nie ukrywam, że jakość, design i innowacje to będą główne kierunki rozwoju marki KRISPOL. Chcemy pokazać inwestorowi, że jesteśmy gotowi na wyzwania rzucane stolarce otworowej w kolejnych latach. Elastyczność jest naszą przewagą rynkową, która również architektom pozwala na komfortowe warunki codziennej pracy – skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

 

W odpowiedzi na trendy, w pierwszym kwartale 2020, marka wprowadzi do oferty przeszklone aluminiowe bramy garażowe i tym samym stworzy komplementarną propozycję dla najbardziej wymagających klientów – komplet stolarki aluminiowej.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.