Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 baner klej do luster 7 7 2021

 

 Banner Firma Vitrum fiale

 

 

480x100

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Firma Nice wybrała Microsoft Dynamics do usprawnienia obsługi i zarządzania komunikacją z Partnerami Handlowymi
Data dodania: 07.01.20

20191212NiceMicrosoftPlatforma Dynamics 365 Customer Relationship Management zwiększy efektywność sprzedaży oraz poszerzy wiedzę i usprawni obsługę Klientów. W ciągu najbliższych dwóch lat projekt transformacji cyfrowej obejmie około 15 krajów. Jego celem jest wzrost satysfakcji Klienta oraz zwiększenie możliwości biznesowych nawet o 25 proc. a także konkurencyjności Grupy w skali międzynarodowej.

 

December, 16th, 2019 r. – Firmy Microsoft i Nice Group, lider w dziedzinie automatyki domowej, home security i smart home, ogłosiły podjęcie współpracy opartej na przetwarzaniu danych w chmurze. Nice Polska wdraża platformę Dynamics 365 Customer Relationship Management z myślą o zwiększeniu konkurencyjności poprzez optymalizację efektywności procesów biznesowych oraz usprawnienie obsługi i wzrost satysfakcji Klienta w Polsce i za granicą.

 

Dzięki strategicznemu wsparciu firmy Microsoft i jej partnera EY, w ciągu najbliższych dwóch lat projekt obejmie Polskę oraz 15 innych krajów – w sumie 500 użytkowników z działów sprzedaży, marketingu i usług posprzedażnych. Dzięki lepszej znajomości oraz bliższym relacjom z Klientami firma Nice zamierza zwiększyć ich satysfakcję oraz możliwości sprzedaży o 25 proc., a przez to umocnić swój udział w rynku i wspierać szybkie tempo wzrostu.

 

Firma Nice wybrała platformę Microsoft Dynamics 365 ze względu na jej elastyczność, skalowalność, i bezpieczeństwo gwarantowane przez technologie chmurowe firmy Microsoft, a także korzyści związane z synergią i integracją z już wykorzystywanymi rozwiązaniami, takimi jak Dynamics AX ERP na platformie Azure oraz usługi zwiększające produktywność Office 365.

 

W rezultacie pracownicy firmy zyskają jednolity system, który umożliwia współdzielenie strategicznych danych sprzedażowych, marketingowych oraz pełne zarządzenie procesami posprzedażowymi. Zespoły sprzedażowe, marketingowe i posprzedażne uzyskają również możliwość elastycznego dostępu do aplikacji i danych

 

w chmurze, także podczas pracy zdalnej lub podczas spotkań poza biurem.
Wdrożenie pod kierunkiem zespołu marketingowego Nice zostało już pomyślnie zrealizowane we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Turcji, Niemczech, i w Hiszpanii, a obecnie zaczyna się w Polsce. W najbliższych miesiącach obejmie kolejne biura Nice na całym świecie.

 

W proces zaangażowany jest zespół, w którego skład wchodzą menedżerowie z różnych obszarów biznesowych. Jego zadaniem jest skonfigurowanie systemu zgodnie z priorytetami Grupy oraz zdefiniowanie spójnych i homogenicznych modeli. Integralną częścią projektu jest edukacja zgodna z podejściem Train-the-Trainer, które ma pomóc użytkownikom wykorzystującym nowe narzędzie CRM w różnych obszarach biznesowych i w różnych krajach.

 

Dynamics 365 — a zwłaszcza moduły: Dynamics for Sales wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami, Dynamics 365 for Service wspomagający obsługę serwisową oraz Dynamics 365 for Marketing wspomagający działania marketingowe — zapewni firmie Nice kompleksowy widok obecnych i potencjalnych Klientów, dystrybutorów oraz instalatorów. Pozwoli także opracowywać i realizować skoordynowane działania komunikacyjne i marketingowe, na przykład zarządzać wydarzeniami i powiązanymi działaniami z wykorzystaniem możliwości dialogu i gromadzenia opinii dzięki internetowym ankietom.

 

Dla Nice ważne jest również usprawnienie procesów planowania wyjazdów i odwiedzin Partnerów Handlowych. Będzie to możliwe dzięki precyzyjnej segmentacji i analizie danych oferowanej przez analityczny panel kontrolny klasy business intelligence, który umożliwia dynamiczną i intuicyjną wizualizację danych pochodzących z różnych procesów biznesowych, sieci dystrybucyjnej oraz z rynku.

 

„W ostatnich latach firma Nice rozwijała się bardzo szybko: nasze rozwiązania są sprzedawane w ponad 100 krajach, globalne obroty przekroczyły 368 mln euro w 2018 r., a w 2019 r. nadal rosną – także dzięki kolejnym akwizycjom w ostatnim czasie. W takiej sytuacji musimy skupić się na innowacjach i wdrożyć narzędzia do efektywnego, skoordynowanego zarządzania, które uproszczą wymianę strategicznych informacji pomiędzy naszymi pracownikami, ale także globalnie między oddziałami w różnych krajach.

 

W ramach szerszego planu transformacji cyfrowej, firma Nice postanowiła wdrożyć cloud computing, wykorzystując Dynamics 365 CRM jako dodatkowe narzędzie wspomagające realizację strategii szybkiego wzrostu, z myślą o poszerzeniu wiedzy o Klientach, zyskaniu okazji do personalizacji, cross-sellingu i up-sellingu, a także zwiększeniu możliwości przekształcania nowych kontaktów w biznes, a w rezultacie zwiększenia naszych obrotów oraz udziału rynkowego nie tylko w Polsce, ale także jako Grupa na poziomie międzynarodowym.

 

Wykorzystując panoramiczny obraz obecnych i potencjalnych Klientów oraz spójnie zarządzając działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i posprzedażnymi w prostszy i w bardziej dopasowany sposób, będziemy mogli opracowywać coraz bardziej ukierunkowane strategie i kampanie przyczyniając się do upowszechnienia koncepcji Smart Home oraz Connected Living w Polsce, i za granicą. Nasza misja zakłada poprawianie jakości życia poprzez upraszczanie codziennych czynności, a technologie takie jak ta pomagają nam w jej urzeczywistnieniu” – powiedział Marcin Skrobisz, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

 

„Każda firma ma unikatowe potrzeby, a cyfrowa transformacja powinna być efektem partnerskiego podejścia. Jesteśmy dumni, że Nice wybrało technologie Microsoft jako podstawę realizacji swoich strategicznych celów rozwoju biznesu. Wdrożenie platformy Dynamics 365 umożliwi wyższy stopień współpracy i wymiany informacji w organizacji, dzięki czemu pozwoli na bardziej synergiczne, zintegrowane zarządzanie i podejmowanie trafniejszych decyzji w oparciu o analitykę danych.

 

Jesteśmy przekonani, że po wdrożeniu w 20 oddziałach na całym świecie chmurowa platforma CRM stanie się strategicznym czynnikiem konkurencyjności całej Grupy i pozwoli na optymalizację efektywności organizacyjnej, poprawie obsługi Klienta oraz osiąganiu lepszych wyników sprzedaży” – powiedziała Hanna Kurek, odpowiedzialna za Dynamics 365 w polskim oddziale Microsoft.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik