Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 03 okladka1

Świat Szkła 03/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

BFT Polska Partnerem Strategicznym kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”
Data dodania: 12.10.20

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne.

Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu.

 

20200929BFT Wymiana stolarkidobry montaz najlepsza automatyka do bram

 

Inicjatywa Związku POiD czerpie z doświadczeń kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji i odbiła się szerokim echem w mediach. W związku z tym działania związane z akcją skupiają się nie tylko na promocji nowatorskich rozwiązań z branży stolarki budowlanej, dzięki którym inwestorzy mogą zwiększyć swój komfort życia, lecz także podkreślaniu wagi dobrego montażu przy termomodernizacji domu.

 

Dzięki kampanii Public Relations oraz w mediach społecznościowych, osoby planujące remont mogą poznać benefity wynikające z wymiany okien, drzwi czy też bramy, w tym również dowiedzieć się, jak zakupić je z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze”.

 

20200929BFT Partnerem kampanii Wymiana stolarkidobry montaz

 


W gronie Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” znalazło się aż 21 znanych i lubianych przez inwestorów marek z branży stolarki budowlanej, co potwierdza rozmach działań zainicjowanych przez Związek POiD. – Dołączyliśmy do inicjatywy, bo jest ona bardzo pożyteczna społecznie.

 

Znaczna ilość budynków w Polsce wymaga termomodernizacji. Do ich ogrzania potrzeba dużej ilości energii, której koszty są z roku na rok coraz wyższe. To znaczne obciążenie dla budżetu domowego przeciętnego Polaka.

 

Na szczęście, inwestując w nowoczesne, energooszczędne rozwiązania, mogą oni te koszty zmniejszyć, rzecz jasna – z korzyścią dla środowiska. Co istotne, bramę garażową wraz z napędem możemy zakupić z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze” – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.


Zapraszamy do odwiedzania strony BFT Polska w celu zapoznania się z ofertą firmy: https://www.bft-automation.com/pl_PL/

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik