Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 10 okladka

Świat Szkła 10/2020

User Menu

flow 160X600b

 

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 a Baner-1

 

Baner 2

 

 

BFT Polska Partnerem Strategicznym kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”
Data dodania: 12.10.20

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne.

Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu.

 

20200929BFT Wymiana stolarkidobry montaz najlepsza automatyka do bram

 

Inicjatywa Związku POiD czerpie z doświadczeń kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji i odbiła się szerokim echem w mediach. W związku z tym działania związane z akcją skupiają się nie tylko na promocji nowatorskich rozwiązań z branży stolarki budowlanej, dzięki którym inwestorzy mogą zwiększyć swój komfort życia, lecz także podkreślaniu wagi dobrego montażu przy termomodernizacji domu.

 

Dzięki kampanii Public Relations oraz w mediach społecznościowych, osoby planujące remont mogą poznać benefity wynikające z wymiany okien, drzwi czy też bramy, w tym również dowiedzieć się, jak zakupić je z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze”.

 

20200929BFT Partnerem kampanii Wymiana stolarkidobry montaz

 


W gronie Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” znalazło się aż 21 znanych i lubianych przez inwestorów marek z branży stolarki budowlanej, co potwierdza rozmach działań zainicjowanych przez Związek POiD. – Dołączyliśmy do inicjatywy, bo jest ona bardzo pożyteczna społecznie.

 

Znaczna ilość budynków w Polsce wymaga termomodernizacji. Do ich ogrzania potrzeba dużej ilości energii, której koszty są z roku na rok coraz wyższe. To znaczne obciążenie dla budżetu domowego przeciętnego Polaka.

 

Na szczęście, inwestując w nowoczesne, energooszczędne rozwiązania, mogą oni te koszty zmniejszyć, rzecz jasna – z korzyścią dla środowiska. Co istotne, bramę garażową wraz z napędem możemy zakupić z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze” – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.


Zapraszamy do odwiedzania strony BFT Polska w celu zapoznania się z ofertą firmy: https://www.bft-automation.com/pl_PL/

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik