Już w październiku uczniowie szkół branżowych, w których kształci się młodzież do wykonywania zawodu montera stolarki budowlanej, będą mieli szansę szkolić się pod okiem ekspertów z tej branży. W ramach kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” wznawiane są bowiem działania edukacyjne w specjalnie utworzonej w tym celu grupie na Facebooku: „Porozmawiajmy o dobrym montażu”. Ich inicjatorem jest Związek POiD, który angażuje w tą ważną misję Partnerów i Ambasadorów wyżej wspomnianej inicjatywy.

 

20200933poid Grupa Porozmawiajmy o dobrym montazu szkolenie PORTA

 


Grupa „Porozmawiajmy o dobrym montażu” zadebiutowała na Facebooku w kwietniu br., niedługo po zamknięciu szkół w związku z epidemią koronawirusa. Placówki szkolne przeszły wtedy na system zdalnego nauczania. Był to więc dobry moment, aby wesprzeć nauczycieli w realizacji działań edukacyjnych. Tak powstała inicjatywa Związku POiD i Partnerów, która szybko okazała się dużym sukcesem.

 

Dziś społeczność „Porozmawiajmy o dobry montażu” liczy ponad 100 członków, a wśród nich jest wielu uczniów, którzy troszczą się o swoją przyszłość zawodową. – Mam nadzieję, że młodzież ze szkół branżowych będzie uczestniczyć w specjalistycznych webinariach w nowym roku szkolnym, z co najmniej takim zaangażowaniem i zapałem, jak poprzednio.

 

20200933poid Grupa Porozmawiajmy o dobrym montazu szkolenie KRISPOL

 

Zaprojektowaliśmy wiele ciekawych e-spotkań z udziałem przedstawicieli Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” w roli ekspertów. Ich tematyka będzie dotyczyć zakresu podstawy programowej dla zawodu montera stolarki budowlanej – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”.


W każdym miesiącu przewidziane jest co najmniej jedno webinarium. Pierwsze z nich odbędzie się już 2 października. Temat: Vademecum – o czym monter powinien wiedzieć, przedstawi Augustyn Zioło, ekspert Związku POiD. W listopadzie przewidziane jest z kolei omówienie prawidłowego montażu stolarki budowlanej.

 

W grudniu zaś eksperci przedstawią młodzieży sposoby na prawidłowa izolację i uszczelnienie złącza okiennego i drzwi balkonowych, a w styczniu następnego roku zasady doboru systemów okuciowych do poszczególnych rodzajów stolarki. Działania edukacyjne będą kontynuowane aż do końca czerwca 2021 roku, a więc uczniowie posiądą rozległą i praktyczną wiedzę.

 

20200933poid Grupa Porozmawiajmy o dobrym montazu


***
Organizowana przez Związek POiD, ogólnopolska kampania społeczna „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” promuje wśród inwestorów indywidualnych ideę wymiany stolarki budowlanej i poprawy efektywności energetycznej budynków. Partnerzy Strategiczni kampanii to firmy: Aluprof, BFT, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, SOUDAL, Wiśniowski; Partnerzy Główni: Ponzio, PORTA; Partnerzy Wspierający: Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Ronkowski, Roto, Stalprodukt Zamość, Winkhaus. Kampanii towarzyszą również patroni honorowi, merytoryczni i medialni, zaś w charakterze Ambasadorów wspierają ją profesjonalni monterzy.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.