Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 04 okladka

Świat Szkła 04/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Przykładowe wydanie

Świat Szkła 3/2021

2021 03 okladka1

(do pobrania) 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

Somfy i KRISPOL we wspólnej akcji "Celuj w nagrodę"
Data dodania: 16.12.20

Producent kompletu stolarki dla domu i bram przemysłowych – firma KRISPOL i marka Somfy, wytwarzająca napędy do bram i rolet, a także inteligentne rozwiązania typu smart - połączyły siły, proponując dystrybutorom konkurs sprzedażowy. W gronie zwycięzców znalazło się 10 firm.

 

Obie firmy Somfy i KRISPOL zorganizowały wspólny konkurs sprzedażowy pod nazwą „Celuj w nagrodę”, w ramach którego salony KRISHOME i punkty partnerskie KRISPOL konkurowały o cenne nagrody – profesjonalne narzędzia marki FESTOOL. Akcja została przeprowadzona w listopadzie i pozwoliła docenić najlepszych sprzedawców rozwiązań Somfy.

 

20201210kris

 

- Wspólne konkursy handlowe to świetna okazja dla naszych dystrybutorów, którzy przy okazji sprzedaży, mogli zawalczyć o cenne nagrody, zwłaszcza dla swoich grup monterskich. To dodatkowa forma motywacji, grywalizacja zawsze ma wpływ również na wyniki sprzedażowe. Cieszy nas, że firma Somfy podjęła taką inicjatywę i mamy nadzieję, że w przyszłym roku również uda się zorganizować wspólnie podobne aktywności – skomentował Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISPOL.

 

- Co roku rośnie zainteresowanie automatyką oraz domowymi urządzeniami smart. Duże znaczenie w ich popularyzacji ma kooperacja wiodących marek, również poprzez organizację wspólnego konkurs. W ten sposób razem z firmą KRISPOL, tworzymy przestrzeń rozwoju zespołów sprzedażowych i instalatorskich, co w rezultacie zapewnia użytkownikom rozwiązań końcowych wysoki standard obsługi na każdym etapie – mówi Cezary Mirowski, Key Account Manager Window Channel.

 

20201210kris1

 

Wśród zwycięskich firm znalazły się wieloletni Partnerzy KRISPOL: EUROTAX, RADEX, EUROMAX, MULTIHAUS, STUDIO PI PROBUD, M.K. BARTKOWIAK SPÓŁKA JAWNA oraz SALONY KRISHOME: Łukasiewicz, MEGABUD, Pasik House, JARUGO.

Obie marki, podziękowały wszystkim Partnerom za udział w konkursie.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik