Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 06 okladka1

Świat Szkła 06/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Przykładowe wydanie

Świat Szkła 3/2021

2021 03 okladka1

(do pobrania) 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

baner klej do luster 7 7 2021

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Sieć salonów KRISHOME ponownie nagrodzona złotym Laurem Klienta
Data dodania: 22.01.21

Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została nagrodzona prestiżową nagrodą. Złoty Laur Klienta jest przyznawany najbardziej innowacyjnym salonom w branży. Podążając za rosnącym trendem digitalizacji procesu sprzedaży – sieć umożliwiła klientom zakup stolarki otworowej zdalnie.

 

20210122kris

 

Ubiegłoroczna sytuacja doprowadziła do zrewolucjonizowania podejścia do zakupu stolarki – salony KRISHOME zapewniają teraz inwestorowi kompleksowy zakup stolarki otworowej dla domu zdalnie. To, co jeszcze do niedawna wydawało się melodią przyszłości, dziś staje się standardem – inwestorzy mogą skontaktować się z doradcą techniczno-handlowym w salonie za pomocą popularnych komunikatorów – takich jak Messeneger czy Whats App, umowę można również sfinalizować elektronicznym podpisem. Inwestorzy docenili bezpieczeństwo, wygodę, a także oszczędność czasu, a sieć KRISHOME kolejny raz otrzymała jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich: Złoty Laur Klienta.

 

– Zdobyte już drugi raz z rzędu wyróżnienie to najlepsza rekomendacja dla codziennej, wytężonej pracy salonów KRISHOME w 2020 roku. Potrzebna była duża elastyczność i ekspresowa digitalizacja, cieszy nas, że klienci dostrzegli te starania o bezpieczną możliwość ukończenia już rozpoczętych inwestycji - komentuje otrzymanie nagrody Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

 

20210122kris1

 

– Sieć nieustannie się powiększa – oferujemy gotowy, sprawdzony koncept na biznes, który w niepewnych czasach daje poczucie stabilizacji. Niemałą rolę odgrywa tu również Akademia Eksperta KRISPOL, która przygotowuje szkolenia zarówno skierowane do doradców techniczno-handlowych, ale również montażystów - dodaje Gibki.

 

Sieć salonów KRISHOME to również komfortowa strefa dla architekta. Dowolność konfiguracji kompletu stolarki pozwala na realizację najbardziej wyszukanych projektów. Dziś wielogabarytowe szklane fasady, dopasowanie stolarki do całości projektu czy miksowanie różnych rozwiązań w obrębie jednej inwestycji to już standard, a możliwość przeprowadzenia całego procesu w jednym miejscu, znacznie przyspiesza realizację prac na budowie.

 

Firmy zainteresowane dołączeniem do Sieci Salonów KRISHOME, mogą uzyskać więcej informacji na stronie producenta: https://krispol.pl/wspolpraca .

KRISPOL

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik