Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 03 okladka1

Świat Szkła 03/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe
Data dodania: 31.03.21

Aktualna sytuacja pokrzyżowała wiele planów, w tym również nie pozostała bez znaczenia dla inwestorów planujących budowę domu. Wydłużone oczekiwanie na dokumenty, przedłużające się kwarantanny i destabilizacja, ale też silniejsza niż kiedykolwiek potrzeba posiadania odpowiedniej przestrzeni dla rodziny.

 

Nie ma jak w domu – powiedzenie, które niejednokrotnie powtarzaliśmy w czasach przed pandemicznych, nabrało w ostatnim roku nowego znaczenia. Cztery kąty stały się dla wielu z nas centrum dowodzenia – biurem, salą lekcyjną, nagle najważniejsze stało się szybkie łącze i wydzielenie własnej przestrzeni do nauki i pracy. Wielu z nas ten czas nakłonił do refleksji nad stanem mieszkaniowym rodziny.

 

20210331KRISpol

 

Według statystyk osoby pracujące poza miejscem zamieszania spędzały przed pandemią poza domem około 11 godzin dziennie, w dobie pandemii często nawet 22, czyli zdecydowaną większość doby. Wielu Polaków właśnie ten czas skłonił do refleksji i podjęcia konkretnych decyzji, które swoje odzwierciedlenie znalazły w konkretnych danych. Jak podaje GUS w 2020 zostało wydanych aż 200 540 pozwoleń na budowę, z czego ponad 106 tys. to pozwolenia wydane na budowę domu jednorodzinnego. Dla porównania, rok wcześniej, liczba ta nie przekroczyła 100 tys. w zakresie budownictwa rodzinnego.

 

Powoli odnajdujemy się w nowej sytuacji, innej rzeczywistości, uczymy żyć z pandemią w tle. To jednak nie zwalnia nas od odpowiedzialności i troski o najbliższych. Planując budowę domu, czy będąc w jej trakcie, warto pamiętać o bezpieczeństwie. Marka KRISPOL uruchomiła kampanię #StaySafe, podkreślając, że prace na budowie można kontynuować z zachowaniem środków ostrożności, ale jest tu potrzebne odpowiedzialne podejście, zarówno wykonawców, jak i inwestorów.

 

20210331KRISpol1

 

– Już od roku komunikujemy się z inwestorami planującymi budowę, namawiając ich do mądrych decyzji przy zachowaniu obostrzeń sanitarnych. To właśnie odpowiedzialne podejście całego zespołu, sprawiło, że możemy terminowo dostarczać stolarkę KRISPOL do salonów KRISHOME, w których inwestorzy mogą liczyć na bezpieczne zakupy – bez względu na to, czy planują dokonać zakupu stacjonarnie, czy wybiorą zdalną ścieżkę obsługi zamówienia – komentuje Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager marki KRISPOL. – Kampania #StaySafe ma zachęcać do odpowiedzialnej postawy, która docelowo pozwoli terminowo kontynuować prace na budowach.

 

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie producenta: https://krispol.pl/staysafe/

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik