Aktualne wydanie

2022 06 okladka1

Świat Szkła 6/2022

User Menu

 ET-Swiat-Szkla-PL-160x600-004

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 

 wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019e

 

 

Intensywna praca nad strategią marki doceniona - REHAU Window Solu-tions zdobywa German Brand Award 2021 za "Wirtualny spacer - Digital Highlight Tour"
Data dodania: 07.07.21

20210707REHAU German Brand Award winnerREHAU Window Solutions jest jednym z laureatów German Brand Award 2021, jak ogłosiło niedawno w Berlinie jury tego renomowanego konkursu. Dywizja okienna REHAU otrzymuje nagrodę za „Witrualny spacer po ekspozycji REHAU” w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions".

REHAU Window Solutions jest jednym z laureatów German Brand Award 2021, jak ogłosiło niedawno w Berlinie jury tego renomowanego konkursu. Dywizja okienna REHAU otrzymuje nagrodę za „Witrualny spacer po ekspozycji REHAU” w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions".

20210707REHAU German Brand Award winner

"Wirtualne doświadczenie targowe - Targi. Nowa myśl. Nowa realizacja.". Tak brzmiał tytuł zgłoszenia, w którym REHAU Window Solutions (dywizja okienna) ubiegała się o jedną z prestiżowych nagród w konkursie German Brand Award (GBA) 2021. 10 czerwca, pod-czas ceremonii wręczenia nagród w Berlinie, jury ogłosiło, że producent profili okiennych REHAU należy do grona laureatów.

 

REHAU został zwycięzcą GBA 2021 w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions" konkursu "Excellence in Brand Strategy and Creation - Brand Communication". Wyrazy uznania jury zdobył wirtualny spacer po ekspozycji targowej jako modułowe narzędzie marketingu doznań. Jak podkreśla Dyrektor marketingu Peter Kotzur "Ta nagroda jest do-skonałym potwierdzeniem pracy całego zespołu i utwierdza nas w przekonaniu, że istot-nym czynnikiem sukcesu w branży jest cyfryzacja - również w odniesieniu do zoriento-wanego na przyszłość, udanego dialogu z klientami".

 

20210707REHAU Wirtualny spacer po ekspozycji

 

Strategia dywizji okiennej REHAU, aby na nowo zdefiniować spotkanie z rozwiązaniami REHAU w ramach premiery wirtualnego spaceru po ekspozycji REHAU w maju 2020 ro-ku, zakończyła się sukcesem. "Highlight Tour tworzy przestrzeń dla nowego rodzaju dia-logu pomiędzy sprzedażą a klientami. W ten sposób powstają prawdziwe doświadczenia z marką w Nowej Normalności - niezależne od czasu i miejsca. Marka i klient rozwijają się wzajemnie. Celem jest długotrwała, udana współpraca oparta na osobistej interakcji", kon-tynuuje Peter Kotzur.

 

Ta strategia REHAU nie tylko przekonała jury konkursu GBA, lecz także sprawiła, że wir-tualny spacer się wymiernym sukcesem REHAU. Ilustrują to m.in. poniższe liczby:

• ponad 1000 wirtualnych spacerów po ekspozycji z nowymi i obecnymi klientami w ciągu 5 miesięcy od rozpoczęcia działalności
• spacer dostępny jest w 30 językach
• zaprezentowanych jest ponad 40 międzynarodowych produktów i usług.

 

W kategorii "Doskonałość w strategii i kreacji marki" jurorzy German Brand Award nagradzają najsilniejsze kampanie, koncepcje i strategie z poszczegól-nych dziedzin. Jury składa się z niezależnych, interdyscyplinarnych ekspertów z firm, świata nauki, konsultingu, usług i agencji. Zgłoszenia są oceniane na podstawie kryteriów niezależności, wyrazistości marki, odróżnienia od konku-rencji i znaczenia dla grupy docelowej. Przy 1134 zgłoszeniach z 17 krajów, German Brand Award osiągnęła w 2021 roku wielki, także międzynarodowy wydźwięk.

 

Jak wziąć udział w wirtualnym spacerze po ekspozycji REHAU?
To bardzo proste. Wejdź na stronę www.rehau.pl/okna2020 i zapoznaj się z no-wościami samodzielnie lub umów się na wirtualne zwiedzanie z przedstawicie-lem REHAU.

 

Dział rozwiązań okiennych firmy REHAU stale pracuje nad tym, by projek-tować okna, które są tak nowoczesne, jak życie jej klientów. Dzięki unikal-nemu podejściu do recyklingu w programie EcoPuls, REHAU reprezentuje bezkonkurencyjną koncepcję zrównoważonego rozwoju w branży. REHAU Window Solutions, jako pionier i twórca zrównoważonych rozwiązań dla stolarki okiennej, jest wiodącym ekspertem w dziedzinie całościowych rozwiązań systemowych w całym łańcuchu wartości.

 

Grupa REHAU to specjalista w dziedzinie polimerów o rocznym obrocie wynoszącym około 3,5 mld euro. Niezależna i stabilna firma rodzinna, za-trudnia około 20 000 pracowników w ponad 170 lokalizacjach na całym świecie. W Europie dla REHAU pracuje około 12 000 pracowników.


REHAU produkuje rozwiązania dla branży budowlanej, motoryzacyjnej i przemysłowej. Od ponad 70 lat pracuje nad tym, aby produkty z tworzyw sztucznych były jeszcze lżejsze, wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej wydajne, zaopatrując odbiorców na całym świecie w innowacyjne rozwią-zania systemowe.