Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 baner klej do luster 7 7 2021

 

 Banner Firma Vitrum fiale

 

 

480x100

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Intensywna praca nad strategią marki doceniona - REHAU Window Solu-tions zdobywa German Brand Award 2021 za "Wirtualny spacer - Digital Highlight Tour"
Data dodania: 07.07.21

20210707REHAU German Brand Award winnerREHAU Window Solutions jest jednym z laureatów German Brand Award 2021, jak ogłosiło niedawno w Berlinie jury tego renomowanego konkursu. Dywizja okienna REHAU otrzymuje nagrodę za „Witrualny spacer po ekspozycji REHAU” w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions".

REHAU Window Solutions jest jednym z laureatów German Brand Award 2021, jak ogłosiło niedawno w Berlinie jury tego renomowanego konkursu. Dywizja okienna REHAU otrzymuje nagrodę za „Witrualny spacer po ekspozycji REHAU” w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions".

20210707REHAU German Brand Award winner

"Wirtualne doświadczenie targowe - Targi. Nowa myśl. Nowa realizacja.". Tak brzmiał tytuł zgłoszenia, w którym REHAU Window Solutions (dywizja okienna) ubiegała się o jedną z prestiżowych nagród w konkursie German Brand Award (GBA) 2021. 10 czerwca, pod-czas ceremonii wręczenia nagród w Berlinie, jury ogłosiło, że producent profili okiennych REHAU należy do grona laureatów.

 

REHAU został zwycięzcą GBA 2021 w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions" konkursu "Excellence in Brand Strategy and Creation - Brand Communication". Wyrazy uznania jury zdobył wirtualny spacer po ekspozycji targowej jako modułowe narzędzie marketingu doznań. Jak podkreśla Dyrektor marketingu Peter Kotzur "Ta nagroda jest do-skonałym potwierdzeniem pracy całego zespołu i utwierdza nas w przekonaniu, że istot-nym czynnikiem sukcesu w branży jest cyfryzacja - również w odniesieniu do zoriento-wanego na przyszłość, udanego dialogu z klientami".

 

20210707REHAU Wirtualny spacer po ekspozycji

 

Strategia dywizji okiennej REHAU, aby na nowo zdefiniować spotkanie z rozwiązaniami REHAU w ramach premiery wirtualnego spaceru po ekspozycji REHAU w maju 2020 ro-ku, zakończyła się sukcesem. "Highlight Tour tworzy przestrzeń dla nowego rodzaju dia-logu pomiędzy sprzedażą a klientami. W ten sposób powstają prawdziwe doświadczenia z marką w Nowej Normalności - niezależne od czasu i miejsca. Marka i klient rozwijają się wzajemnie. Celem jest długotrwała, udana współpraca oparta na osobistej interakcji", kon-tynuuje Peter Kotzur.

 

Ta strategia REHAU nie tylko przekonała jury konkursu GBA, lecz także sprawiła, że wir-tualny spacer się wymiernym sukcesem REHAU. Ilustrują to m.in. poniższe liczby:

• ponad 1000 wirtualnych spacerów po ekspozycji z nowymi i obecnymi klientami w ciągu 5 miesięcy od rozpoczęcia działalności
• spacer dostępny jest w 30 językach
• zaprezentowanych jest ponad 40 międzynarodowych produktów i usług.

 

W kategorii "Doskonałość w strategii i kreacji marki" jurorzy German Brand Award nagradzają najsilniejsze kampanie, koncepcje i strategie z poszczegól-nych dziedzin. Jury składa się z niezależnych, interdyscyplinarnych ekspertów z firm, świata nauki, konsultingu, usług i agencji. Zgłoszenia są oceniane na podstawie kryteriów niezależności, wyrazistości marki, odróżnienia od konku-rencji i znaczenia dla grupy docelowej. Przy 1134 zgłoszeniach z 17 krajów, German Brand Award osiągnęła w 2021 roku wielki, także międzynarodowy wydźwięk.

 

Jak wziąć udział w wirtualnym spacerze po ekspozycji REHAU?
To bardzo proste. Wejdź na stronę www.rehau.pl/okna2020 i zapoznaj się z no-wościami samodzielnie lub umów się na wirtualne zwiedzanie z przedstawicie-lem REHAU.

 

Dział rozwiązań okiennych firmy REHAU stale pracuje nad tym, by projek-tować okna, które są tak nowoczesne, jak życie jej klientów. Dzięki unikal-nemu podejściu do recyklingu w programie EcoPuls, REHAU reprezentuje bezkonkurencyjną koncepcję zrównoważonego rozwoju w branży. REHAU Window Solutions, jako pionier i twórca zrównoważonych rozwiązań dla stolarki okiennej, jest wiodącym ekspertem w dziedzinie całościowych rozwiązań systemowych w całym łańcuchu wartości.

 

Grupa REHAU to specjalista w dziedzinie polimerów o rocznym obrocie wynoszącym około 3,5 mld euro. Niezależna i stabilna firma rodzinna, za-trudnia około 20 000 pracowników w ponad 170 lokalizacjach na całym świecie. W Europie dla REHAU pracuje około 12 000 pracowników.


REHAU produkuje rozwiązania dla branży budowlanej, motoryzacyjnej i przemysłowej. Od ponad 70 lat pracuje nad tym, aby produkty z tworzyw sztucznych były jeszcze lżejsze, wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej wydajne, zaopatrując odbiorców na całym świecie w innowacyjne rozwią-zania systemowe.