Image 

Fragment ekspozycji w Normstahl Center , Fot. Normstahl

Nowy koncept adresowany jest do lokalnych dystrybutorów bram garażowych firmy Normstahl, jak również do właścicieli firm montażowych. Franczyzowy format współpracy gwarantuje wsparcie ze strony producenta bram garażowych zarówno w kwestii wyposażenia punktu, jaki i podzielenia się doświadczeniem firmy Normstahl z zakresu sprzedaży. „Chcemy, by Normstahl Center stał się siecią specjalistycznych punktów, oferującą bramy garażowe, automatykę oraz akcesoria do bram. Naszym celem jest stworzenie także  biur doradczych, w których pracownicy pomogą dobrać rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów” – wyjaśnia Michał Baranowicz, Dyrektor Zarządzający Normstahl Polska Sp. z o.o.

W marcu br. zostaną otwarte dwa pionierskie Normstahl Center. Pierwszy z nich mieści się w Gdańsku przy ulicy Przywidzkiej 7/9 i klientów zacznie  przyjmować już podczas dni otwartych od 11 do 13 marca 2011 roku. Franczyzobiorcą tego punktu jest firma GERTO sp. z o.o. Z kolei drugi punkt został zlokalizowany we Wrocławiu przy ulicy Stawowej 23. Jego uroczyste otwarcie zaplanowano na 18 marca 2011 roku. Właścicielem tego centrum jest Tomasz Więcek z Lubania reprezentujący przedsiębiorstwo ELEKTRA.

Image

Fragment ekspozycji w Normstahl Center , Fot. Normstahl

Zarówno gdański, jak i wrocławski punkt sprzedaży będą oferowały bramy garażowe firmy Normstahl wraz z dodatkowymi akcesoriami ułatwiającymi korzystanie z garażu. „Oferujemy najwyższej jakości bramy górne, boczne, uchylne, jak również napędy do bram garażowych i wjazdowych oraz drzwi garażowe. Naszym zadaniem jest zaspakajanie potrzeb rynku, fachowe doradztwo oraz serwis. Dlatego też Normstahl Center zaopiekuje się każdym klientem w trakcie doboru i zakupu bramy, jak również w okresie gwarancji naszych produktów” – dodaje Michał Baranowicz, Dyrektor Zarządzający Normstahl Polska Sp. z o.o.

Wyspecjalizowane centrum sprzedaży firmy Normstahl jest także pomysłem na konkurencję z sieciami marketów i składów budowlanych. W firmowych punktach będzie dostępny największy wybór modeli bram i drzwi garażowych, a także automatyki i napędów. Warto także wspomnieć, że nowo otwierane biura sprzedaży będą oferowały pełen zakres usług okołosprzedażowych.

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center pozwala na stworzenie sieci specjalistycznych punktów oferujących bramy garażowe marki Normstahl. Dwa pierwsze centra, zlokalizowane w Gdańsku i Wrocławiu, już od końca marca będą otwarte dla osób, które poszukują innowacyjnych, bezpiecznych, jak również estetycznych rozwiązań z zakresu bram garażowych.

Image

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center, Fot. Normstahl

więcejinformacji: www.normstahl.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.