– Fanpage umożliwia nam szybką i bezpośrednią komunikację z osobami zainteresowanymi tematem okien drewnianych. Zależy nam, by nasi klienci wiedzieli o wszystkich naszych działaniach, ale także o specjalnych okazjach, z których mogą skorzystać – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu, Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Drugą formą komunikacji firmy w mediach społecznościowych jest blog ekspercki Drewnianeokna na Wordpress.com. Blog działa oficjalnie pod marką Sokółka Okna i Drzwi S.A., lecz tematyką nie dotyczy bezpośrednio wydarzeń ani produktów firmy.
Na platformie poruszane są wszelkie kwestie związane z rynkiem stolarki okiennej – jak zabezpieczyć okna w pokoju dziecięcym, czym różni się drewno od pcv, jak rodzaj drewna wpływa na jakość okna itp. Czytelnicy znajdą na nim wiele materiałów poradnikowych, a także ciekawostki i nowości branżowe.
– Wiele naszych klientów szuka w Internecie odpowiedzi na pytania związane ze stolarką okienną. Blog ma być dla nich dobrym źródłem wiedzy, które pomoże zorientować się w temacie. Znajduje się na nim także odnośnik do eksperta, który może pomóc czytelnikom w konkretnych kwestiach.
Jesteśmy otwarci na propozycje i uwagi - na blogu chcemy poruszać tematy, które faktycznie nurtują kupujących okna. Drewniaokna na razie raczkują, lecz liczymy, że wkrótce znajdą większe zainteresowanie odbiorców. – dodaje Marcin Szymanowski.
Za pomocą mediów społecznościowych Sokółka Okna i Drzwi S.A. chce nie tylko szeroko informować swoich klientów, ale także słuchać ich zdania i problemów. Social media mają pomóc w budowie relacji - opartych na dialogu i interakcji.
Więcej informacji o firmie na www.sokolka.com.pl