20140212Oknoplast SB-POL2013-2014-Created in PLOKNOPLAST zdobył tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. Nagroda jest potwierdzeniem wysokiej pozycji, jaką firma zajmuje w oczach konsumentów. OKNOPLAST znalazł się w elitarnym gronie najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia.

 

Spółka, według danych firmy Nielsen, jest też najbardziej znaną marką okien PVC - najwyższe wskazania spontanicznie jak i wspomagane listą marek, kształtujące się na poziomie 71%. Jest to wynik lepszy o 28 punktów procentowych od drugiej w kolejności marki okiennej.

 

OKNOPLAST pozostaje liderem kategorii wśród producentów okien zarówno pod względem znajomości marki, jak i preferencji zakupu. Firma z wynikiem 24% deklarujących wybór marki w ciągu ostatniego roku mocno zdystansowała na tym polu konkurencję. Jest to wynik trzykrotnie lepszy od firmy, która uplasowała się na drugim miejscu. Jeszcze większy dystans dzieli OKOPLAST od pozostałych graczy na rynku pod względem odsetka osób planujących zakup okien w najbliższym półroczu – aż 29% ankietowanych wskazuje na OKNOPLAST, co stanowi różnicę 18 punktów procentowych od kolejnej najczęściej wskazywanej przez respondentów marki okiennej.

 

„Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę” - mawiał guru reklamy David Ogilvy. Tytuł Created in Poland Superbrands świadczy dobitnie o przynależności firmy do elitarnego grona najsilniejszych marek, bo dostają go marki, które pozytywnie przejdą proces certyfikacji - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu
w OKNOPLAST.

 

Początkowa lista marek opracowana przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia na podstawie badań rynku zawierała ponad 2 tysiące marek. Marki poddane zostały badaniu konsumentów, w którym zmierzona została wspomagana znajomość marki oraz jej wizerunek. Następnie specjaliści z Rady Marek Superbrands ocenili wizerunkową siłę wyróżnionych marek w odniesieniu do polskiego rynku. Celem Procesu Certyfikacji, było wyłonienie tych polskich marek, które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów. Niektórym z nich, w tym firmie OKNOPLAST, przyznano także dodatkowe tytuły Created in Poland Superbrands (tytuł Created in Poland otrzymują marki z polskim rodowodem, których strategię wypracowali polscy specjaliści).

 


OKNOPLAST to firma o silnej renomie, co więcej - ponad 70 procent naszych klientów pochodzi z polecenia. Takie wyniki notują tylko najsilniejsze marki. To także zasługa podejścia firmy – otóż nasza rola nie kończy się na produkcji okien, ale na profesjonalnym wsparciu klienta na każdym etapie użytkowania naszych produktów – mówi Grzegorz Filipek. Pozycja ta była wypracowywana przez 20-lat, poprzez konsekwentnie realizowaną strategię marketingową, na którą składa się jakość bez kompromisów, prestiż, design produktów oraz innowacyjność. Spółka obecnie ma ponad 1800 salonów w całej Europie.

 

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez nagradzanie marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces. Obecnie działa ona w 87 krajach. W Polsce odbyło się już siedem edycji projektu Superbrands.

 

Nielsen to globalny lider badań i informacji rynkowych.

 

20140212Oknoplast certyfikat

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.