Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 11 okladka

Świat Szkła 11/2020

User Menu

flow 160X600b

 

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 a Baner-1

 

Baner 2

 

 

Dzięki LISEC.EYE wsparcie serwisowe „na żywo” jest jeszcze lepsze
Data dodania: 30.09.20

Jeśli w maszynach szklarskich na linii produkcyjnej wystąpi usterka, pracownicy LiSEC i technik serwisowy mogą komunikować się bezpośrednio, „na żywo” i wizualnie za pomocą nowej aplikacji. Rozwiązanie problemu znajduje się szybciej dzięki LiSEC.eye, nawet jeśli obie osoby nie mówią tym samym językiem. Ponieważ zwłaszcza w pracy – w trakcie serwisowania maszyny – zdjęcia mówią więcej niż tysiąc słów.

 

2020 09 44 1

 


Usterki na linii produkcyjnej skutkują wysokimi kosztami. Ma to negatywny wpływ na proces produkcji. Z tym wiąże się ryzyko, że nie będziesz w stanie zrealizować zamówień swoich klientów na czas. Chociaż wsparcie telefoniczne też obiecuje szybką pomoc, może się nie powieść z powodu barier językowych i trudności w komunikacji. Wezwanie specjalisty jest wtedy nieuniknione, co skutkuje wyższymi kosztami serwisu, a także wydłużonymi czasami konserwacji i przestojami systemu obsługującego produkcję.

 

Firma LiSEC ulepszyła swoją usługę zdalnego serwisu dzięki rozwiązaniu cyfrowemu: teraz LiSEC.eye zapewnia wizualne wsparcie pracownikom firm produkcyjnych i technikom LiSEC, umożliwiając im szybsze wspólne znalezienie i poprawienie usterki. Wykorzystując obrazy i symbole do wspierania komunikacji, LiSEC.eye ułatwia również pokonywanie barier językowych i trudności komunikacyjnych. Aplikacja może nawet wykazać, że nie potrzebujesz specjalisty serwisu LiSEC na miejscu.

 

2020 09 44 2

 


Serwis „na żywo” za pośrednictwem transmisji wideo, z licznymi dodatkami
Korzystając z aplikacji, jeden z pracowników może rozpocząć rozmowę wideo z technikiem serwisu LiSEC po przedstawieniu krótkiego opisu usterki.

 

Oprócz zwykłej, interaktywnej wideokonferencji LiSEC.eye oferuje inne ważne funkcje, które są przydatne w przypadku zdalnej pomocy:


- Zarówno Twój pracownik, jak i technik LiSEC mogą oznaczać poszczególne komponenty lub obszary na ekranie systemu za pomocą wskaźnika laserowego. Dzięki temu obaj wiedzą, o czym rozmawiają, bez słownego opisu.


- Podczas wideokonferencji uczestnicy mogą robić zrzuty ekranu i edytować je na tablicy. Są one gromadzone w udostępnionym folderze i mogą być uzupełniane notatkami lub rysunkami. Twój pracownik może użyć elementów takich, jak strzałki lub kółka na zrzucie ekranu, aby dokładnie zaznaczyć, gdzie leży problem. Technik serwisowy LiSEC może również wykorzystać tę funkcję do tworzenia prostych instrukcji krok po kroku.


- Dzięki LiSEC.eye uzyskujesz dostęp do portalu usługowego „myLiSEC”. Wszystkie znaczniki serwisowe są tutaj udokumentowane, wraz ze statusem, wymaganiami technicznymi, dokumentami serwisowymi i listą wszystkich istniejących maszyn, w tym dostęp do planu budowy maszyny w formie elektronicznej, instrukcji jej obsługi i produktów serwisowych. Dzięki temu Twój pracownik i technik serwisowy LiSEC mają natychmiastowy dostęp do informacji, które mogą pomóc im zidentyfikować i wyeliminować usterkę.


- Aplikacja LiSEC.eye działa na wszystkich konwencjonalnych urządzeniach, takich jak komputery osobiste, laptopy, tablety i smartfony. Do korzystania z aplikacji serwisowej nie jest potrzebny żaden specjalny ani dodatkowy sprzęt.


- Aplikacja do transmisji wideo jest zoptymalizowana pod kątem komunikacji mobilnej. Jakość obrazu dostosowuje się do istniejących warunków sieciowych. W ten sposób aplikacja utrzymuje połączenie między Twoim pracownikiem a technikiem serwisu LiSEC nawet przy niskiej przepustowości łącza internetowego, co jest częstym przypadkiem, ponieważ nierzadko systemy są instalowane w lokalizacjach bez optymalnego zasięgu sieci komórkowej.


- Dzięki LiSEC.eye za niewielką miesięczną opłatą można znacznie skrócić czas potrzebny na prace serwisowe, a tym samym ostatecznie zmniejszyć również koszty.

 


Lisec.eye sprawdził się wielokrotnie
LiSEC oferuje LiSEC.eye od prawie roku. Rozwiązanie to wielokrotnie się sprawdziło. Na przykład w Kapsztadzie, gdzie pojawiły się tam nagle problemy z nieco starszym systemem do cięcia szkła.

 

Technik serwisowy LiSEC przez cały dzień podejmował próbę telefonicznej pomocy dobrze zorientowanemu technicznie operatorowi maszyny, starając się zlokalizować i wyeliminować błąd. Jednak te wysiłki zakończyły się niepowodzeniem. Gdy tylko zdołali skomunikować się ze sobą za pośrednictwem LiSEC.eye, usterka została naprawiona w ciągu półtorej godziny.

 

2020 09 44 3

 


Lisec.eye oferuje 5 praktycznych korzyści
1. LiSEC.eye wspomaga komunikację pomiędzy osobą obsługującą maszynę a technikiem serwisowym poprzez przekazywanie obrazu. Ułatwia to obu stronom zrozumienie, o co chodzi. Za pomocą aplikacji i instrukcji udzielonych przez technika serwisowego LiSEC nawet operator z niewielką wiedzą techniczną jest w stanie usunąć usterki.

 

2. W praktyce znajomość języków obcych personelu obsługującego system często nie wystarcza do opisania usterek technicznych. Trudno im też postępować zgodnie z instrukcjami udzielonymi przez personel serwisowy LiSEC. Te czynności są znacznie prostsze, jeśli obie strony mogą komunikować się za pomocą obrazów, symboli lub rysunków.

 

3. Wszystkie maszyny do obróbki szkła LiSEC są indywidualnie dostosowywane do potrzeb klienta. Szczególnie w przypadku starszych modeli zdarza się, że nie każdy technik serwisu LiSEC zna daną maszynę w najdrobniejszych szczegółach. Dzięki LiSEC.eye zawsze można połączyć Cię z pracownikiem LiSEC, który najlepiej zna określony typ maszyny.

 

4. LiSEC.eye zapewnia lepszą podstawę do podjęcia decyzji, czy pracownik serwisu jest potrzebny na miejscu, czy też operator obsługujący maszynę sam poradzi sobie z naprawą usterki korzystając ze zdalnego wsparcia za pomocą LiSEC.eye.

 

5. Niepewność spowodowana koronawirusem wymaga ogromnej elastyczności, w szczególności od przemysłu. Właśnie w tej sytuacji firmy produkcyjne muszą być w stanie polegać na swoich systemach. LiSEC.eye pomaga szybciej wykrywać i eliminować ich usterki.

 


Wniosek: wsparcie online jest skuteczniejsze dzięki LiSEC.eye
Pracownicy serwisowi LiSEC są już w stanie rozwiązać większość usterek online lub telefonicznie. Klienci korzystają z tego na kilka sposobów i nie muszą czekać, aż technik zajmie się błędem na miejscu. Przestój linii produkcyjnej można zredukować do minimum.

 

Negatywny wpływ na produkcję jest ograniczony do stosunkowo krótkiego czasu, co oznacza, że można uniknąć opóźnień i związanych z nimi wysokich kosztów następczych. A wtedy firma działa w sposób bardziej zrównoważony, ponieważ funkcjonujące procesy wymagają mniej zasobów. Dzięki LiSEC.eye usługa online LiSEC jest teraz jeszcze dokładniejsza, wydajniejsza
i prostsza.

 

Claudia Guschlbauer
LiSEC

 

2020 09 44 4

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 09/2020 
  

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik