Okna PVC DAKO serii DPB-82 miały swoją premierę zaledwie 3 tygodnie temu. Przedstawiciele firmy już teraz potwierdzają jednak, że wprowadzenie do oferty DAKO okien łączących doskonałą termikę z bardzo atrakcyjną ceną było strzałem w dziesiątkę.

 

20150606DAKO Konferencja dla Partnerow Handlowych DAKO  wprowadzenie nowego produktu DPB-82 - Hotel Qubus Krakow1 


- Wnioskujemy tak na podstawie wyników sprzedaży naszych nowych okien w pierwszym miesiącu po ich premierze – wyjaśnia Dyrektor Handlowy DAKO, Tomasz Radecki. - Zamówienia na okna DPB-82 zaczęły spływać od razu po ich wprowadzeniu na rynek. Skala zainteresowania pokazuje, że zaoferowanie klientom produktu bardzo ciepłego i jednocześnie atrakcyjnego cenowo to posunięcie, na którym sieć dystrybucji DAKO mocno skorzysta.

 

20150606DAKO Konferencja dla Partnerow Handlowych DAKO  wprowadzenie nowego produktu DPB-82 - Hotel Qubus Krakow

 


Źródłem sukcesu produktu ma być połączenie bardzo dobrej ceny zakupowej z wysoką izolacyjnością termiczną. – Gdy idzie o cenę, mogę powiedzieć że wprowadzone warunki handlowe wywołały natychmiastowy, impulsowy skok sprzedaży co jest najlepszą rekomendacją – komentuje Dyrektor Handlowy DAKO.

 

20150606DAKO DPB82 -2


Jak natomiast wygląda termika okien? Uw konstrukcji DPB-82 o wymiarach 1230 x1480 mm w standardowym wyposażeniu osiąga wynik 0,76 W/m2K. - Przy zastosowaniu ciepłej ramki, parametr można jeszcze poprawić do 0,72 W/m2K – precyzuje Tomasz Radecki. Tak dobry współczynnik to zasługa 6-komorowego profilu ze specjalnie umiejscowionym wzmocnieniem stalowym oraz energooszczędnej szyby o Ug=0,5 W/m2K.


- Warto dodać, że Partnerzy Handlowi DAKO uzyskali mocne wsparcie w sprzedaży nowego rozwiązania. Okna DPB-82 od dnia premiery były promowane w pro-sprzedażowej kampanii reklamowej na antenie radia RMF FM i Radia Zet – podkreśla Tomasz Radecki, dodając że przekaz kampanii koncentrował się na głównej zalecie okien, czyli połączeniu energooszczędności ze znakomitą ceną.

 

20150606DAKO DPB-82 naroznik orzech zblizenie


Energooszczędny ale ekonomiczny produkt jest już drugą przełomową premierą DAKO w tym roku. Poprzednia ważna nowość – unikatowa linia wizualnie dopasowanych okien, drzwi, bram i rolet HarmonyLine – została wdrożona w lutym. Obydwa działania wpisują się w długofalową strategię DAKO opartą o w pełni kompleksową, szeroką i maksymalnie dopasowaną do rynku ofertę.

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.