Nowy reportaż NSG Group prezentuje ośrodek turystyczny Grupy PKL i PFR, wyposażony w szkło pokryte specjalną powłoką, której zadaniem jest ochrona ptaków zamieszkujących okolice Soliny.

 

Choć tematem przewodnim pozostaje przeszklenie o nietypowych właściwościach, tło stanowi historia rozwoju pracownika, którego potrzeby i ambicje zawodowe nie pozostały bez odpowiedzi za strony pracodawcy. Oto prezentacja realizacji, która stanowi świadectwo możliwości firmy, ale również jej zaangażowanie w rozwój i satysfakcję pracowników.

 

20230707pilkington 1

 

 

Innowacyjny projekt
Wyposażenie ośrodka turystycznego Grupy PKL i PFR nad Soliną w szkło było projektem na tyle innowacyjnym, że długo jeszcze będzie przykuwać uwagę mediów, turystów i miłośników nowoczesnych rozwiązań w architekturze. Celem była budowa obiektu atrakcyjnego wizualnie, w pełni funkcjonalnego, ale i odpowiadającego na lokalne potrzeby.

 

Największą z nich było zapewnienie bezpieczeństwa ptakom, ponieważ okolice Soliny charakteryzują się bogatą awifauną i znajdują się na trasie jednego z korytarzy migracyjnych. Szklane powierzchnie stanowią tam zagrożenie dla życia ptaków, dlatego potrzebny był produkt do zastosowań specjalnych.

 

Odpowiedzią na tę potrzebę było szkło Pilkington AviSafe™, które za sprawą specjalnej powłoki zwiększa odbicie promieniowania ultrafioletowego. Ptaki doskonale je widzą, dzięki czemu omijają szyby i pozostają bezpieczne.

 

Dla ludzi to szkło nie różni się niczym od innego, wciąż oferując dobrą widoczność oraz komfortową przepuszczalność światła. Szczegóły dotyczące przedsięwzięcia, od projektu, poprzez realizację, aż po efekt końcowy zostały zaprezentowane w najnowszym reportażu z serii Natchnieni szkłem.

 

 

20230707pilkington 2

 


Aspiracje zawodowe wspierane przez pracodawcę
Reportaż dotyczący realizacji nad Soliną obejmuje dwa tematy. Pierwszym jest prezentacja produktu o unikalnych właściwościach, a drugim przedstawienie osoby, która stoi za tym projektem. Rolę narratora w reportażu objął Ryszard Chłopek, kierownik sprzedaży produktów specjalnych, który związany jest z NSG Group od 2011 roku.

 

Początkowo pełnił funkcję przedstawiciela handlowego, w miarę rozwoju zawodowego powierzano mu nowe obowiązki, aż w końcu stał się odpowiedzialny za produkty o specjalnym zastosowaniu. Zaangażowanie jakim wykazywał się przez lata nie mogło pozostać bez odpowiedzi pracodawcy.

 

Jedną z podstawowych wartości całej Grupy, do której należy marka Pilkington określa dewiza „Szanuj innych i uwolnij ich potencjał”. Zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i czerpania radości z pracy jest traktowane jako priorytet, który przynosi rewelacyjne efekty.

 

20230707pilkington 3


Ryszard Chłopek, kierownik sprzedaży produktów specjalnych

 

Pracownicy NSG Group na całym świecie w codziennej pracy nieustannie podejmują nowe wyzwania przykładając dużą wagę do bezpieczeństwa, poszanowania praw człowieka, brania osobistej odpowiedzialności za działania i otwartej komunikacji. Kultura organizacyjna została zaprojektowana zgodnie z zasadami etyki, na którą kładzie się szczególny nacisk.

 

Stwarzane w ten sposób warunki pracy sprzyjają rozwojowi, ale przede wszystkim zaangażowaniu pracowników. To właśnie ich starania przynoszą efekty w postaci niezwykłych realizacji, które są innowacyjne i unikalne.

 

Przeszklenie ośrodka turystycznego Grupy PKL i PFR nad Soliną stanowi najlepszy dowód tej tezy, o czym można przekonać się oglądając najnowszy reportaż Natchnieni szkłem, który jest już dostępny na kanale Natchnieni Szkłem na YouTube

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.