W targach Idealny Dom i Wnętrze, które odbędą się w dniach: 4-6 września 2009 w warszawskiej hali EXPO XXI, jednym z wystawców będzie agencja Times Square Public Relations, która specjalizuje się w obsłudze firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

Korzystając ze swojego doświadczenia pracownicy agencji przestawią możliwości jakie dają narzędzia public relations. Przez cały czas trwania targów każdy przedsiębiorca będzie mógł skorzystać z doradztwa wizerunkowego. Chętnym zostanie także wykonana bezpłatna wycena działań PR.

Wizerunek firmy, zwłaszcza w niepewnym gospodarczo czasie, jest niezwykle ważny. Jednym z powodów wchodzenia w relacje biznesowe jest zaufanie do firmy. Budowanie tego zaufania jest czasochłonne i trudne. Bardzo łatwo też je stracić. Narzędzia public relations skutecznie wspierają proces tworzenia zaufania do firmy, a także pomagają je utrzymać – przekonuje Patryk Gut, PR Manager z agencji Times Square Public Relations.

Krakowska agencja Times Square Public Relations specjalizuje się głównie w działaniach e-PR (public relations w internecie). Jest też gorącym propagatorem narzędzia NPRS, które polega na promowaniu materiałów PR w wyszukiwarce Google.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.