Komponent A

Komponent A obejmuje działania promocyjne skierowane do poszczególnych firm z branży stolarki okiennej i drzwiowej na wybranych przez MG zdarzeniach promocyjnych. Każde działanie objęte jest dofinansowaniem w wysokości 75% poniesionych wydatkow kwalifikowanych.

Firma - uczestnik programu w ramach komponentu A musi zadeklarować swój udział w 50% z n/w zdarzeńpromocyjnych.

O dofinansowanie ubiegać się mogą przedsięiorcy, którzy mają w swojej działalności wpisane poniźsze kody PKD:

01623 - Produkcja pozostałych wyrobow stolarskich i ciesielskich dla budownictwa.

02221 – Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształownikow z tworzyw sztucznych.

02223 – Produkcja wyrobow dla budownictwa z tworzyw sztucznych.

02311 - Produkcja szkła płaskiego.

02312- Kształowanie i obróbka szkła płaskiego.

02512 – Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej.

04332 - Zakładanie stolarki budowlanej.

Zdarzenia promocyjne zawarte w komponencie A (do wyboru 50%):

A. Targi zagraniczne:

1. 2012 Made Expo`2012 w Mediolanie,

2. Equipbaie Metalexpo`2012 w Paryżu,

3. BAU`2013 w Monachium,

4. BATIMAT`2013 w Paryżu,

5. Fensterbau Frontale`2014 w Norymberdze,

6. Made Expo`2014 w Mediolanie.

7. BAU`2015 w Monachium

B. Targi krajowe :

8. BUDMA`2013 w Poznaniu

9. BUDMA`2015 w Poznaniu

C. Szkolenie dla działów eksportowych:

10. czerwiec 2013

11. czerwiec 2014

D. Jednokrotne misje gospodarcze do każdego z wymienionych krajów:

12. Czechy, kwiecień 2013

13. Włchy, czerwiec 2013

14. Niemcy, wrzesień 2013

15. Szwecja, kwiecień 2014

16. Francja, listopad 2014

E. Przygotowanie we współpracy z realizatorem programu promocji, minimum 500,00 sztuk materiałów informacyjno–promocyjnych, ktore dystrybuowane będą podczas działań promująych.

F. Zamieszczenie we współpracy z realizatorem programu promocji w katalogu dotyczącym branży stolarki okiennej i drzwiowej wydanym przez realizatora programu informacji/reklamy nt. działalności

firmy

Komponent B

Komponent B obejmuje działania promocyjne na rzecz całej branży, a nie poszczególnych firm.

W ramach tego komponentu Realizator przeprowadzi następująe działnia, ktore mają na celu promocję polskiego rynku stolarki okiennej i drzwiowej oraz uczestników branżowego programu promocji:

1. zorganizuje konferencje, poświęone polskiej branży produkcji stolarki okiennej i drzwiowej, w każdym z wymienionych krajów: Niemcy, Włochy, Francja, Czechy, Szwecja dla przedstawicieli zagranicznych środowisk kupieckich i dziennikarskich związanych z branżą stolarki okiennej i drzwiowej bądź działjących na jej rzecz. Podczas konferencji odbędą się prelekcje wygłoszą specjalnie zaproszeni eksperci z Polski;

2. zorganizuje wizyty studyjne dziennikarzy reprezentująych media branżowe z wymienionych krajów:

Niemcy, Włchy, Francja, Czechy i Szwecja. Przyjazdy dziennikarzy połączone będą z wizytami w siedzibach firm uczestniczących w programie. Efektem będą artykuły w prasie branżowej w każdym z w/w krajow;

3. zorganizuje stoiska promujące całą branżę (min 50m.kw.) na targach min. Equipbaie Metalexpo w Paryżu, Made Expo w Mediolanie , BUDMA w Poznaniu, BAU w Monachium, IBF w Brnie, BATIMATw Paryżu, Fensterbau Frontale w Norymberdze, Nordbygg w Sztokholmie.

Stoisko informacyjne – miejsce promocji całej branży stolarki okiennej i drzwiowej na stoisku zostaną zorganizowane konferencje, spotkania z ekspertami i przedsięiorcami, będą wyświetlane filmy/prezentacje promujące polską branżę stolarki okiennej i drzwiowej. Na stoisku bęąobecni przedstawiciele Zwiąku Polskie Okna i Drzwi, przedstawiciele konsorcjum, eksperci, ktorzy będą udzielali niezbędnych informacji zainteresowanym.

4. przeprowadzi akcje promującą branżę stolarki okiennej i drzwiowej na każdym z wymienionych  krajów: Niemcy, Włchy, Francja, Czechy, Szwecja.

Akcja polegać będzie na:

a /przesłniu newslettera min. z informacją o aktualnej sytuacji gospodarczej w Polsce, informacji o branży stolarki budowlanej oraz firmach uczestniczących w programie,

b/ zamieszczeniu artykułów sponsorowanych w niemieckiej, francuskiej oraz włoskiej prasie branżowej o zasięgu ogólnokrajowym na temat polskiej branży stolarki budowlanej.

c/ przeprowadzeniu kampanii promującej polską branżę stolarki budowlanej na niemieckim, francuskim oraz włoskim branżowym portalu internetowym.

5. Nakręci film reklamowy nt branży polskiej stolarki okiennej i drzwiowej, ktory będzie prezentował osiągnięcia, perspektywy rozwoju branży. W filmie zostaną zamieszczone wypowiedzi i wywiady z przedstawicielami firm – uczestnikow programu branży polskiej stolarki okiennej i drzwiowej.

Film zostanie umieszczony na przygotowywanych w ramach komponentu B materiałch reklamowych tj.:

pen-drive tak aby dotarłdo jak najszerszego grona odbiorców branży stolarki okiennej i drzwiowej.

6. Wyprodukuje materiał promocyjno-informacyjne, ktore dystrybuowane będą podczas wszystkich działań promujących organizowanych w ramach BPP:

a/ katalogi dotycząe branży stolarki okiennej i drzwiowej w kilku wersjach językowych

b/ roll
upy reklamowe promujące Branżowy Program Promocji branży stolarki okiennej i drzwiowej

c /Inne gadżety reklamowe.

Komponent B jest w 100% FINANSOWANY PRZEZ MINISTERSTWO GOSPODARKI,

FIRMA NIE PONOSI kosztow tych działań

ZASADY UZYSKANIA DOFINANSOWANIA:

Po ogłszeniu przez Ministerstwo Gospodarki naboru wnioskow o dofinansowanie w ramach w/w BPP

uczestnicząa w programie firma MUSI złŜćwniosek o dofinansowanie do MG –obejmująy 50% działńpromocyjnych w latach 2012-2015.

Nabor wnioskow prowadzony jest przez MG w trybie konkursu otwartego i trwa do wykorzystania środkow przewidzianych na dofinansowanie branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Wnioski o dofinansowane przyjmowane sa przez MG do osiąnięia 130% alokacji, dlatego WAŻNE jest, aby każda zainteresowana firma – uczestnik już na samym początku programu złożył wniosek o dofinansowanie do MG.We wniosku firma – uczestnik programu musi zadeklarować udział w wybranych 50% zdarzeń promocyjnych opisanych w komponencie A, a wiec w całm okresie działnia branżowego programu promocji w latach 2012-2015.

Po złożeniu i rozpatrzeniu wniosku przez MG, firma – uczestnik programu podpisuje umowę z MG na wszystkie wybrane przez siebie działnia z latach 2012-2015.

Firma - uczestnik pokrywa 100% kosztow uczestnictwa w każdym z wybranych zdarzeń i otrzymuje po każdym zdarzeniu zwrot 75% kwalifikowanych kosztow udział na podstawie złożonego w MG rozliczenia.

 

WAŻNE – pomoc de minimis w przeciągu ostatnich 3 lat nie może przekroczyć równowartości  EUR 200.000,00.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.