13.06.2014 r. w Hotelu LORD w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014 producentom z branży materiałów budowlanych.
Ranking został stworzony na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych z całej Polski.
Wręczono ponad 50 nagród i wyróżnień w kilkudziesięciu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji open (obejmującej cały rynek materiałów budowlanych w Polsce).
W wydarzeniu uczestniczyło blisko 100 przedstawicieli największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych i mediów.
Janusz Komurkiewicz ze Złotym Championem 2014 w kategorii okna dachowe dla marki Fakro
Grzegorz Koc z firmy Wiśniowski z nagrodą Złota Budowlana Marka roku 2014 w kategorii bramy garażowe
Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu Budowlana Marka Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – istniejący od 1996 roku instytut, który jest liderem badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów: częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Tytuły Championa marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników. Analiza spontanicznych wypowiedzi badanych fachowców wskazuje na najwyższy obiektywizm i wyróżnia Ranking spośród wszystkich konkursów w branży. Wyniki badania w formie wyczerpujących raportów rynkowych obejmujących segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka, są przekazywane Laureatom. Dzięki temu Budowlana Marka Roku 2014 to nie tylko skuteczne narzędzie promocyjne, ale i marketingowe, dzięki wiedzy zebranej i przeanalizowanej przez badaczy.
Małgorzata Walczak-Gomuła oraz Artur Pęksyk ze statuetką Złotej Budowlanej Marki Roku 2014 w kategorii drzwi zewnętrzne dla marki Porta
Adrianna Krawiec odebrała Złotą Budowlaną Markę Roku 2014 w kategorii okna elewacyjne dla marki Oknoplast
Złota Budowlana Marka Roku 2014 w kategorii profile okienne aluminiowe dla marki Aluprof, statuetkę odebrał Marek Tulin
Podczas Gali ogłoszone zostało uroczyście nawiązanie aliansu strategicznego pomiędzy firmami ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i Brian Tracy International Consulting. Sam Brian Tracy przekazał słowa powitania i gratulacji skierowane do uczestników spotkania w formie video. Współpraca między dwoma organizacjami umożliwi firmom skorzystanie z badań i szkoleń dostarczających rozwiązań komunikacyjnych, obsługi klienta, sprzedażowych i HR.
Ceremonię uświetnił występ Mariana Opani oraz pokaz taneczny formacji Dance Project. Po odebraniu przez Laureatów nagród i złożeniu sobie wzajemnych gratulacji oraz podziękowań uczestnicy Gali mieli okazję świętować oraz bawić się na parkiecie, zorganizowane zostały dla nich warsztaty taneczne.
Małgorzata Walczak-Gomuła przekazała Srebrną Budowlana Markę Roku 2014 w kategorii profile okienne PVC dla marki Aluplast na ręce Marcina Szewczuka
Jakub Bogacz ze Srebrną Budowlana Marka Roku 2014 dla marki Velux w kategorii okna dachowe
Gratulujemy Zwycięzcom i życzymy, aby otrzymane tytuły przyczyniły się do podkreślania wysokiej jakości produktów oraz uznania ze strony fachowców. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami tegorocznej i poprzednich edycji rankingu oraz szczegółami regulaminu przyszłorocznej edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
www.asm-poland.com.pl
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 6/2014