Konstrukcje bagażników bocznych dla samochodów oraz ich doposażenia w zabudowach skrzyń ładunkowych wykonywane są ze stali czarnej. Całość następnie jest cynkowana i malowana proszkowo.
Elementy przewożone na bagażnikach są zabezpieczane przed przemieszczaniem dzięki specjalnym bagnetom sprężynowym.
Bagażnik posiada 2 osłony: pierwsza – przednia – jest stała i zabezpiecza przed odpryskami, natomiast
druga – tylna – jest elementem ruchomym. Zamontowane na nich oświetlenie wyznacza obrys bagażnika.
W konstrukcji znajduje się boczna klapa ułatwiająca dostęp do koła samochodu podczas konieczności jego wymiany. Dodatkowym udogodnieniem jest przedłużenie wlewu paliwa.
1. Bagażnik boczny z 7 bagnetami sprężynowymi
Dane techniczne:
Dane całkowite: Dane robocze:
Długość całkowita: 3000 mm D ługość robocza: 2900 mm
Szerokość całkowita: 210 mm S zerokość robocza: 100 mm
Wysokość całkowita: 2300 mm Wysokość robocza: 2200 mm
Ciężar całkowity: 135 kg N ośność: 200 kg
Doposażenie w zabudowie skrzyni ładunkowej:
2. Stojak jednostronny wysuwany z 6 bagnetami sprężynowymi
(strona prawa)
Dane techniczne:
Dane całkowite: Dane robocze:
Długość całkowita: 2800 mm D ługość robocza: 2800 mm
Szerokość całkowita: 480 mm S zerokość robocza: 220 mm
Wysokość całkowita: 1860 mm Wysokość robocza: 1610 mm
Ciężar całkowity: 125 kg Wysuw stojaka: 1800 mm
N ośność: 200 kg
3. Stojak jednostronny stały z 6 bagnetami sprężynowymi
(strona lewa)
Dane techniczne:
Dane całkowite: Dane robocze:
Długość całkowita: 2800 mm D ługość robocza: 2800 mm
Szerokość całkowita: 450 mm S zerokość robocza: 250 mm
Wysokość całkowita: 1860 mm Wysokość robocza: 1700 mm
Ciężar całkowity: 110 kg N ośność: 200 kg
więcej informacji: Świat Szkla 12/2005