Dnia 21 czerwca br. otwarto nowy Salon Sprzedaży firmy deweloperskiej PROFBUD, zlokalizowany na warszawskim Bemowie przy ul. Dywizjonu 303 nr 139. Salon ten to prawdziwe dzieło sztuki – łączy w sobie elementy artystyczne i design z nowoczesnymi technologiami i najnowszymi trendami w zakresie kreowania doświadczenia zmysłowego gości. Powstanie tego punktu to spora innowacja – zazwyczaj biura sprzedaży firm deweloperskich mieszczą się w stawianych na budowie kontenerach. PROFBUD nie tylko zrealizował stacjonarny Salon, ale zadbał też o jakość jego wykonania: wnętrze zaprojektowane zostało przez światowej sławy designera Roberta Majkuta, autora takich realizacji jak ekskluzywne kino Orange Cinemas w Pekinie, słynny fortepian Whaletone czy nagradzane za projekt wnętrze Multikina w warszawskiej galerii Złote Tarasy
– Postawiliśmy na klarowną, czytelną funkcję przestrzeni, jej podział na nowoczesne rozwiązania prezentacyjne zakładające dużą interaktywność z kupującym, ekspozycję zaawansowanych makiet, ściśle idący z wytycznymi marki koloryt, unikalną atmosferę oraz dużą otwartość – mówił Robert Majkut podczas ceremonii otwarcia. Wnętrze utrzymane jest w trzech barwach: bieli, czerwieni i czerni, zaś przejścia pomiędzy tymi intensywnymi kolorami łagodzą cieniowania i kształty. Salon wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble (biurka sprzedawców, stoły, szafki i regały), i nowoczesne materiały, jak np. paperstone czy szkło laboratoryjne (wykonano z niego spektakularną lampę z 44 szklanych rur, znajdującą się w centralnej części Salonu). Tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, zaś całą kompozycję dopełnia indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem wykładzina.
O wyposażenie Salonu w nowoczesne i designerskie rozwiązania zadbało studio THIS, zajmujące się m.in. wzornictwem przemysłowym i architekturą w obszarze detali i wnętrz. THIS wykonało prototypy mebli i opracowało unikalną stylistykę makiet osiedli (Awangardy, Dekady i Stelli) prezentowanych w gablotach. Kamil Pączkowski, design manager z firmy THIS, wraz z zespołem zadbał również o wyposażenie biura w najnowocześniejsze rozwiązania: w blaty biurek sprzedawców wkomponowano ekrany, na których klienci mogą oglądać rzuty mieszkań w 3D, zaś szklane ściany sali konferencyjnej pokryto inteligentną folią (jednym kliknięciem można zmniejszyć jej przezierność). Aby zbudować unikalne doświadczenie dla gości, w salonie emitowany jest specjalnie skomponowany zapach i muzyka, przywodzące na myśl uczucia towarzyszące decyzji o zakupie mieszkania.
Bohdan Szułczyński (Wiceprezes Zarządu PROFBUD), Kamil Pączkowski (THIS), Robert Majkut
Biuro Sprzedaży PROFBUD (fot. Szymon Polański)
– Wiemy, jak przełomową decyzją dla wielu naszych klientów jest zakup mieszkania, dlatego chcieliśmy uczynić ten moment jeszcze bardziej niezwykłym i przyjemnym. Kluczowe jest też to, że chcieliśmy zrobić coś nowego, coś unikalnego, z czym nie mogą oni spotkać się w żadnym innym biurze deweloperskim. Poprzez Salon Sprzedaży chcieliśmy także zwizualizować naszym klientom, z jaką jakością będą mogli spotkać się na naszych osiedlach – mówił Bohdan Szułczyński, Wiceprezes Zarządu firmy PROFBUD.
W Salonie Sprzedaży dostępne są trzy najnowsze inwestycje firmy PROFBUD: osiedla Awangarda, Dekada i Stella. Więcej informacji www.profbud.info
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 07-08/2016