Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 03 okladka1

Świat Szkła 03/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

Inoutic zmienia się w Deceuninck
Data dodania: 09.02.19

Grupa Deceuninck, jeden z czołowych projektantów i producentów profili okiennych oraz rozwiązań budowlanych na świecie, podjął strategiczną decyzję o konsolidacji swoich marek produktowych, Inoutic i Deceuninck, pod jedną globalną marką Deceuninck.

 

Oznacza to rozpoczęcie procesu rebrandingu we wszystkich 16 krajach w regionie Europy Centralnej i Wschodniej (CEE), w których firma działa obecnie pod marką Inoutic, na Deceuninck. Proces ten rozpoczyna się dziś i zakończy się w pełni podczas Targów Fensterbau Frontale w marcu 2020.

 

2019 02 06 4

 

— Naszym celem jest stworzenie silnej, globalnej marki, która wygeneruje wzrost naszego biznesu i wzmocni naszą przyszłą pozycję lidera w Polsce, Niemczech, Europie oraz na wszystkich rynkach na świecie. Ta decyzja z pewnością przyspieszy proces wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i tworzenia nowych produktów na rynku europejskim, wyróżniając nas na tle konkurencji — mówi Francis Van Eeckhout, CEO Grupy Deceuninck.

 

Proces rebrandingu w jedną globalną markę Deceuninck wpłynie również na maksymalizację efektów inwestycji marketingowych, takich jak np. sponsoring międzynarodowej drużyny kolarskiej Deceuninck-Quick Step, co doprowadzi do zwiększenia świadomości marki i wsparcia nie tylko działalności Deceuninck, ale także działalności ponad 4000 klientów w ponad 90 krajach.

 

Dzięki rebrandingowi Deceuninck zintensyfikuje swoje inwestycje w innowacyjne ekologiczne rozwiązania. Innowacje takie, jak Linktruzja, technologia wykorzystująca włókno szklane w celu uzyskania najlepszych właściwości izolacyjnych, Decoroc, proces pozwalający na poszerzenie gamy kolorów, czy Protex, opatentowany system roletowy, będą dostępne w przyszłości dla wszystkich europejskich klientów Grupy Deceuninck.

 

— Pierwszym efektem naszego nowego, globalnego podejścia jest, nagrodzony wyróżnieniem Specjalnym German Design Award 2019 system profili okiennych Elegante, opracowany przede wszystkim na rynek niemiecki i polski, który, dzięki naszej strategii jednej marki, zostanie wprowadzony pozostałych krajach europejskich w 2019 roku.

 

Kontynuujemy również opracowywanie systemów profili okiennych nowej generacji, z naciskiem na innowacje, design i ekologię, które zostaną zaprezentowane podczas Targów w Fensterbau Frontale w 2020 roku — komentuje Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży Inoutic/Deceuninck. Rebranding umożliwi dalsze usprawnienie procesów w obszarach produkcji i logistyki.

 

Dzięki temu Grupa Deceuninck zoptymalizuje wszystkie swoje zasoby, aby jeszcze bardziej udoskonalić jakość swoich produktów i serwis.

 

www.deceuninck.pl

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 2/2019

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik