Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 

 Adv-750x100-px-Builing-Science-23

 

 

480x100

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

SWISSPACER ambasadorem konkursu TOPTEN okna 2019
Data dodania: 23.06.19

Podsumowaniem konkursu TOPTEN okna 2019 dla najlepszej stolarki okiennej i drzwiowej tego roku była uroczysta gala wręczenia nagród, która odbyła się w dn. 30.05.2019 r., w Warszawie.

 

Naturalnym jest, iż także SWISSPACER, z ciepłą ramką dystansową wyznaczającą trendy w wysoce energetycznych rozwiązaniach stolarki otworowej, promuje tego rodzaju wyróżnienia i nagrody.

 

Znak TOPTEN okna 2019 otrzymują produkty o najlepszej efektywności energetycznej, przy uwzględnieniu aspektów technicznych, ekonomicznych oraz innowacyjności rozwiązań. Celem tego konkursu jest bezstronne wyłonienie jak najlepszych produktów dostępnych na polskim rynku i ich promowanie szeroko rozumianym inwestorom.

 

2019 06 09 1

 

Wielostronne spektrum analizy, jak i doświadczenia z lat poprzednich pokazują rosnące zapotrzebowanie na takie oceny, które cieszą się uznanym poważaniem wśród odbiorców zalewanych morzem reklam i technicznych parametrów.

 

Oprócz bilansu energetycznego stolarki (współczynnika przenikania ciepła i współczynnika przepuszczalności energii słonecznej) badano współczynnik przepuszczalności powietrza, współczynnik przepuszczalności światła, wskaźnik oddawania barw szyby, klasę odporności na obciążenie wiatrem, wodoszczelność, izolacyjność akustyczną okna w odniesieniu do ceny i kosztu montażu.

 

Rozwiązania produkowane przez SWISSPACER – zarówno ciepła ramka, ciepłe szprosy wiedeńskie, jak i ostatnio wprowadzona do sprzedaży rewolucyjna membrana SWISSPACER Air pozwalająca kompensować ciśnienie w komorze szkła zespolonego – wyznaczają nowe kierunki rozwoju.

 

Pierwszy z nich to nieustanna innowacyjność, szukanie nowych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów okiennych i z branży szkła zespolonego, a drugi – równie ważny – osiągnięcie pozycji najlepszego w swojej klasie produktów.


Rafał Rączka
SWISSPACER

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 6/2019
 

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik