Kryzys wywołany koronawirusem ma przy tym istotne znaczenie, tym bardziej, że nie został on jeszcze zażegnany. Sytuacja ta wyzwoliła niesamowity potencjał energii i kreatywność.

 

— Szczególnie teraz możliwe są zmiany, które będą kształtowały przyszłość w branży budowlanej — mówi Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili insulbar firmy Ensinger.

 

 

 2020 07 04 3

Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili izolacyjnych insulbar firmy Ensinger popiera międzynarodowe targi BAU. Udział jego firmy polega przy tym na połączeniu obecności online i offline, co umożliwi pogłębienie komunikacji z zainteresowanymi i klientami podczas targów i poza nimi (fot.: Ensinger GmbH)

 


— Bezpośrednia komunikacja z obecnymi oraz nowymi partnerami jest dla nas bardzo ważna. Dlatego w styczniu będziemy znowu obecni na targach w Monachium. BAU to czołowe na świecie targi, oferujące niepowtarzalną platformę dialogu, którą będziemy rozwijali również dzięki rozwiązaniom cyfrowym.

 

 


Zmiany klimatu i ochrona zasobów
Podczas targów BAU nie będzie brakować tematów do rozmów, jeśli chodzi o zrównoważone rozwiązania w takich kwestiach, jak „wyzwania zmiany klimatu” lub „zasoby i recykling”. Ensinger uważany jest za godnego zaufania i solidnego partnera rozwoju firm dostarczających usługi informatyczne.

 

W 1977 roku ten specjalista w dziedzinie tworzyw sztucznych wprowadził na rynek międzynarodowy pierwszy profil seryjny przekładki izolującej termicznie do profili metalowych ram okien, drzwi i elewacji. Do dziś firma oferuje produkty odpowiadające prawie każdym wymaganiom.

 


Poza szerokim asortymentem standardowym mostków izolacyjnych insulbar® firma Ensinger oferuje indywidualne rozwiązania i innowacje, takie jak nieprzesuwne profile do drzwi oraz szczególnie energooszczędne i zrównoważone systemy, na przykład profile insulbar RE wykonane z czystego w 100% pochodzącego z recyklingu poliamidu. Deklaracja środowiskowa produktu (EPD) czy certyfikat „Cradle to Cradle Material Health” są potwierdzeniem sprawdzonych danych.

 

 


Digitalizacja w dialogu
— Dane są od dawna częścią produktu — wyjaśnia Matthias Rink. — Transformacja cyfrowa przenika również do usług i komunikacji. Niesie ona ze sobą ogromne korzyści, z których korzystamy podczas kryzysu wywołanego przez koronawirusa i będziemy korzystać również po jego zażegnaniu.

 

Dlatego też na naszym stoisku na targach BAU oraz wirtualnie kładziemy szczególny nacisk na cyfrowy dialog w celu wzmocnienia indywidualnej komunikacji z zainteresowanymi i klientami na całym świecie.


www.insulbar.com

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 07-08/2020
   

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.