Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 baner klej do luster 7 7 2021

 

 Banner Firma Vitrum fiale

 

 

480x100

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Poznaj targi VITRUM 2021 - miejsce gdzie spotyka się przemysł szklarski –
Data dodania: 31.08.21

Prezentacja XXII edycji VITRUM z hasłem przewodnim „Poznaj VITRUM 2021: gdzie żyje przemysł szklarski” odbyła się we wtorek 2 lutego 2021 r. poprzez webinarium z udziałem około 70 zdalnych uczestników, w tym dziennikarzy, stowarzyszeń branżowych oraz wystawców włoskich i międzynarodowych.

 

Wydarzenie przybliżyło cechy i innowacje, które zostaną zaprezentowane podczas XXII edycji VITRUM – międzynarodowych targów maszyn, urządzeń i systemów do szkła płaskiego i opakowaniowego oraz szkła i wyrobów przetworzonych dla przemysłu – które odbędą się w dniach 5-8 października 2021 w Fiera Milano Rho.

 

20210808vitrum1

 

Gospodarzem wydarzenia był Prezes VITRUM, Dino Zandonella Necca, wspomagany przez Dyrektora Fabrizio Cattaneo.

Najnowsze wiadomości i ogłoszenia obejmowały:
• nowy system cenowy oparty na wielkości stoiska, który zachęca wystawców do zaprezentowania swoich technologii na targach.
• projekt „GLASS IS”, ścieżka tematyczna, która przebiega równolegle i integruje już ugruntowaną ścieżkę Specialized (Specjalistyczna), aby podkreślić cechy, jakich użytkownicy końcowi mogą oczekiwać od produktów szklanych, jednocześnie promując technologie, które to umożliwiły,
• nowy Portal VITRUM Life, który zawiera stale aktualizowane wiadomości od wystawców i ze świata szkła, oraz
• Tydzień Szkła, uzupełniający wystawę, umieszcza szkło w centrum uwagi w Mediolanie, angażując profesjonalistów z branży, obywateli i turystów poprzez wystawy i wydarzenia tematyczne .

 

Podczas seminarium internetowego wystawcy przedstawili swoje opinie Raphaël Prati, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Grupy Biesse SpA oraz Barbara Antonini, przedsiębiorca i Członek Zarządu Antonini Srl, którzy, czerpiąc z doświadczeń z pierwszej ręki, podzielili się swoimi opiniami na temat perspektyw targów i przemysłu, w świetle obecnej sytuacji.

 

Uczestniczyła również Caterina Consales, doradca majątkowy w Banca Mediolanum, banku, który nawiązał dochodowe partnerstwo z GIMAV i który postrzega VITRUM jako kluczową okazję do zwiększenia wartości i rozszerzenia istniejącego partnerstwa.

 

Pozostawiono wystarczająco dużo miejsca na pytania wystawców oraz włoskich i międzynarodowych dziennikarzy, którzy z jednej strony wyrazili swoje zaniepokojenie wpływem pandemii COVID-19 na wydarzenie, a z drugiej po raz kolejny wyrazili poparcie i lojalność wobec projekty VITRUM i Glass Week.

 

„Inwestujemy w oferowanie naszym wystawcom i odwiedzającym osobistych targów wypełnionych nowymi wydarzeniami i działaniami; jesteśmy przekonani, że w październiku warunki będą sprzyjające i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby VITRUM 2021 było jak najlepszą edycją” – stwierdził dyrektor VITRUM, Fabrizio Cattaneo

 

– „Dobrze zdajemy sobie sprawę, że pokazu nie można zmienić w jednym wydaniu, a tym bardziej, gdy otaczająca kultura jest jeszcze głęboko pokaleczona; jednak naszym celem jest podjęcie jak największej liczby kroków we właściwym kierunku, aby nowa ścieżka była jasna od samego początku”.

 

„Musimy zaakceptować, że tego typu platforma jest konieczna” – zaznaczyła prezes Zandonella Necca, odnosząc się do innowacyjnego formatu, w jakim odbyła się prezentacja VITRUM 2021 – „W tak niezwykłych czasach pozwoliło nam to zlikwidować bariery kosmiczne i podróżować ograniczenia, jednocześnie czując się zjednoczonym, choć z daleka;

 

Jesteśmy grupą zróżnicowaną, ale łączy nas wspólna pasja do naszej branży, wobec której mamy obowiązek, a także chęć utrzymania jej nazwy i promowania jej wartości. Ta platforma to narzędzie o ogromnym potencjale, które nie zastąpi, ale z pewnością powinno uwzględniać wydarzenia, do których w przyszłości – która, jak wszyscy mamy nadzieję, zbliża się – powrócimy do osobistego uczestnictwa.


VITRUM też nie jest wyjątkiem, dlatego pracujemy nad cyfrowym bliźniakiem kolejnej edycji.”

 

Film z wydarzenia transmitowanego na żywo jest dostępny na kanale VITRUM

 

 

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik