Rok 2020 pozostanie w historii jako jeden z najbardziej przełomowych dla całego świata. Wiele rzeczy się zmieniło, niektóre na zawsze. Dla firmy każdy rok przynosi nowe wyzwania, które można pokonać wdrażając nowe pomysły. Niektóre lata są bardziej wymagające niż inne, ale jest tylko jeden sposób, aby iść naprzód: stałe unowocześnianie firmy.

 

 2020 09 47 1

Rys. 1. Linia High Tech IG do produkcji szyb zespolonych – jeden z najbardziej cenionych produktów FOREL

 


Ten sposób to również filozofia firmy FOREL, której właściciele zawsze byli wierni. — W nadchodzących miesiącach zostaną uruchomione cztery ważne projekty, którym poświęciliśmy wiele wysiłków i zasobów, aby jeszcze bardziej zaistnieć w globalnej branży automatyzacji obróbki szkła — komentują Fortunato i Riccardo Vianello, właściciele FOREL — Projekty, które dziś ogłaszamy, można podsumować czterema słowami: technologia, produktywność, internacjonalizacja i wspieranie klientów.

 

Do innowacji technologicznych należy prezentowany aplikator do termoplastycznych ramek dystansowych (Art. TA), który poszerza gamę rozwiązań FOREL w zakresie aplikacji ramek dystansowych. — W aplikatorze ramki termoplastycznej FOREL zastosował innowacyjne rozwiązania dla tego rodzaju obróbki, optymalizując nie tylko nakładanie ramki, ale cały proces składania szyby zespolonej — mówią Fortunato i Riccardo Vianello. — Nasza linia do produkcji szyb zespolonych z aplikatorem termoplastycznych ramek dystansowych jest rzeczywiście rozwiązaniem o unikalnych cechach, które zwróciły już uwagę wielu klientów.

 

 2020 09 47 2

Rys. 2. Rozbudowa zakładu produkcyjnego i siedziby głównej FOREL we Włoszech

 

Wielkość produkcji firmy FOREL od kilkunastu lat stale rośnie. Aby sprostać dużej liczbie zamówień, konieczne było zainwestowanie w nowe zasoby obejmujące całą firmę i wszystkie aspekty biznesowe, a także w przestrzeń produkcyjną. W ramach kolejnej inwestycji zakład produkcyjny FOREL w Treviso zostanie powiększony o 60%.

 

Dzięki tej operacji możliwa będzie jednoczesna obsługa większej ilości zamówień. W ten sposób uniknie się przenoszenia części produkcji do innych lokalizacji. Przełoży się to na większą wydajność i szybsze czasy produkcji, przy zachowaniu tej samej jakości gotowego produktu, ściśle „Made in Italy”.

 

Jakość to wartość, która pozwoliła firmie FOREL konkurować na rynkach międzynarodowych. Dzięki sieci handlowej złożonej z 30 agencji na całym świecie firma obecnie eksportuje do 70 krajów, ale nieustannie poszerza swoje horyzonty w poszukiwaniu nowych możliwości.

 

W 2020 roku sformalizowano współpracę z południowoafrykańskim menedżerem Afamem Ike, profesjonalistą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży automatyzacji obróbki szkła. Z tego partnerstwa wkrótce narodzi się Forel Africa: nowy oddział z siedzibą w Johannesburgu w celu dalszego rozwoju marki na kontynencie afrykańskim, zarówno pod względem obecności handlowej, jak i obsługi posprzedażnej. Afam Ike przejmie rolę dyrektora generalnego w Forel Africa.

 

 2020 09 47 3

Rys. 3. Nowy oddział FOREL Africa zostanie założony za kilka tygodni

 

— Miałem zaszczyt dołączyć do zespołu FOREL, firmy, której zaangażowanie, filozofię biznesową i innowacyjną technologię mogłem od razu docenić — skomentował Afam Ike. — W Afryce rynek szkła wykazuje gwałtowny wzrost, ale afrykańscy producenci wyrobów szklanych potrzebują wiarygodnych partnerów, którzy wnoszą wartość dodaną do biznesu, zwłaszcza w zakresie obsługi posprzedażnej: wiele firm cierpi obecnie na brak empatii ze strony obecnych dostawców, słabe przygotowanie personelu pomocniczego, wygórowane koszty części zamiennych i aktualizacji oprogramowania.

 

Dziś FOREL oferuje najlepszą na rynku usługę pomocy technicznej, której celem jest zamortyzowanie wydatków klienta, optymalizacja stosunku kosztów do korzyści. FOREL to partner, który dba o zrównoważony rozwój technologii, a co najważniejsze, który słucha, rozumie i reaguje na różne potrzeby rynku afrykańskiego.

 

Obsługa klienta, która zawsze była jednym z priorytetów firmy, jest w centrum nowych inwestycji. Zespół serwisowy FOREL, który obejmuje personel na miejscu, podróżujących techników i spedytorów części zamiennych, jest modernizowany. Z technicznego punktu widzenia pomoc zdalna została wzbogacona o szereg nowych dodatkowych technologii rzeczywistości rozszerzonej, oferujących klientowi najlepsze wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konserwacji.

 

 2020 09 47 4

Rys 4. FOREL korzysta z nowego oprogramowania rozszerzonej rzeczywistości do obsługi serwisu technicznego

 

Szkolenia techniczne, zarówno dla personelu FOREL, jak i dla inżynierów utrzymania ruchu w zepołach agencji przedstawicielskich i u klientów, zawsze były w centrum obszernego programu lekcji i demonstracji, a także zostały wzbogacone o nowe narzędzia multimedialne i interaktywne. Zapewnia to najlepsze przygotowanie i ciągłe doskonalenie całego personelu pomocy technicznej sieci FOREL.

 

— Każdy rok ma swoje własne wyzwania i możliwości — podsumowują Fortunato i Riccardo Vianello. — FOREL, jak zwykle, odpowie na wyzwania z roku 2020: ponownie unowocześni firmę wdrażając nowe projekty.

 

 

 

2020 09 47 5

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 09/2020 
  

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.